Anbefal en “dum” tlf

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Anbefal en “dum” tlf

Indlæg af the19thbear »

Er ved at være træt af smart phones.
Vil afprøve om jeg kan klare mig uden.

Vil dog gerne finde en tlf hvor jeg kan høre Spotify, ha en basal gps og hvis muligt audible. Audible kan jeg dog klare mig uden hvis det skal være.
Skal også ha et kamera som ikke er helt skod.

Der skal kunne bruges AirPods Pro til den. Men det er jo bare blue tooth, så det går nok.

Noget i kan anbefale?

Tak:)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Min 3310 3G er vist for dum til det der kræves. Men til mit brug, sms og tale, er den fin.

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Ja har luret på 3310er. Men den er nok lidt for dum desværre.

Medlemsavatar
keen
Medlem
Indlæg: 1577
Sted: Aarhus, næsten.

Indlæg af keen »

Det lyder mere som om du har behov for bare at slette 95% af dine apps på din smartphone. :)
Microsoft Certified og Apple fanboy!

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

keen skrev: man 4. jul 2022 08:28 Det lyder mere som om du har behov for bare at slette 95% af dine apps på din smartphone. :)
Ja det tænkte jeg også...
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Jeps. Men man falder bare i hullet igen. Jeg gør ihvertfald. Så længe der er en browser, kan jeg stadig spilde tid. Bl.a. her på lydmaskinen;)

Medlemsavatar
Arnold
Medlem
Indlæg: 564

Indlæg af Arnold »

Jeg kan anbefale telefonerne fra Motorola - sidst jeg købte var de ret "rene" Android telefoner - altså de Apps, som man har brug for skal man selv hente (bortset fra Moto'en egen app). Ved ikke om det stadig er tilfældet, men jeg vil kigge på Motorola igen, når der skal skiftes.

Medlemsavatar
keen
Medlem
Indlæg: 1577
Sted: Aarhus, næsten.

Indlæg af keen »

Spotify, GPS og Audible uden en browser. Det tænker jeg ikke findes.

Du kan dog under Screen Time i iOS blokere visse apps, inklusiv Safari. Så er den skjult og mere besværlig at tilgå.
Microsoft Certified og Apple fanboy!

Nyt svar