Omkring "skjulte" overskrifter i posts

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Omkring "skjulte" overskrifter i posts

Indlæg af Christoffer I. N. »

Istedet for at fortsætte i Katy Perry copyright tråden, så laver jeg den her tråd. Jeg ved ikke hvad mit formål med at lave tråden er.


NoSonicLimits skrev: man 14. mar 2022 10:41
Christoffer I. N. skrev: tirs 30. jul 2019 12:45 Jeg har rettet i overskriften så det er lettere at søge sig frem til tråden.
Urelateret til emnet - og måske har i allerede kendskab til denne bug/feature.

Herinde i tråden, og i Forummet 'Branche og teori', der er overskriften korrekt ændret til "Katy Perry - Dark Horse', men fra forsiden under nye indlæg, står overskriften til 'Kate Perry - Dark Horse.
Observeret både på Mac og iPhone.

Edit: Og ligesom jeg skrev dette indlæg, er overskriften nu opdateret på forsiden! Weird. Screenshots haves, just in case. :dollargrin:
Hippo skrev: man 14. mar 2022 12:04 .. det er ikke en bug; hvert indlæg kan have sin egen overskrift :)
Som Rune siger, det er en feature. Jeg kan iøvrigt godt li' Runes overskrift... :-D
@NoSonicLimits jeg ku' ha' fikset det på daværende tidspunkt, ved at redigere overskriften i samtlige posts. Det er bare ikke nødvendigt, da den ene post med korrekt titel ville dukke op når folk søgte på "katy". Derudover gør jeg så lidt af den slags redigering som overhovedet muligt. At folk laver en typo hist og her vil jeg ikke gøre et nummer ud af.


Holger brugte også en ændret overskrift for nyligt på hans blog:
viewtopic.php?p=733869#p733869

Jeg synes det med at emnerne har overskrifter er en ligegyldig ting (udover til søgning), så længe overskriften ikke vises over hver enkel post inde i tråden.
Ikke at det skal ændres. Jeg bruger det ikke selv, og jeg er iforvejen bagud med at glo på mangelfulde features jeg selv har sat i værk...

Nyt svar