Sonible Smart:limit og andet Smart

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Sonible Smart:limit og andet Smart

Indlæg af Smittefar »

De er lige kommet med en ny limiter. Hvad tænker I om den? Har i brugt nogen af de andre Smart:EQ/comp etc?

Der er tilbud på det hele i forbindelse med udgivelsen. Det ser jo i hvert fald nemt ud.

.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg plejer faktisk ret godt at kunne lide de her videoer, men jeg nåede kun lige at se starten.

Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det er edderhyleme nemt at mixe på den her måde - Og det lyder sgu helt hæderligt (nu er det selvfølgelig ekstra nemt, fordi der bare er 3 stereospor og to monospor fra bandet)
DenBedsteTid.png
DenBedsteTid.png (244.72 KiB) Vist 539 gange
EDIT: Jeg ser, at hvis man ikke klikker op, så kan man ikke se, at de eneste plugins der er i brug er Sonible Smart:EQ, Smart:Comp, Smart:Limit, Smart:Reverb

EDIT2: Jeg har foreløbig bare downloadet trial versionerne
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

@Magic Pants kunne det være et tema til en video? Mix med Sonibles Smart Bundle. Der er nemt hvis man bare gerne vil have sin slatne demo ud over kanten.

Det er ikke her man får karakter. Det må man hente andre steder. Den kommer aldrig til at give 15 dB GR på en vokal, men til at finde balancen er den sgu cool.

Jeg skal nok poste mixet ovenfor, når jeg lige har sovet på det.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Her er optagelsen. Det er en live indspilning fra i sommers. Jeg har kun brugt de fire nævnte plugins, som vist.

Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg endte med at købe Smart:Bundle til €199

Introtilbud udløber i morgen.

Jeg må indrømme, at jeg bare er rigtig imponeret over, hvor hurtigt man kan sætte et nogenlunde velfungerende mix sammen.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Har kørt med deres plugins i et par år og syntes faktisk at de er ok, samt som du skriver nemt giver nogenlunde lyd. En limiter må da i mine ører gerne være neutral i (lyden) :-)
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Default avatar
Peter F-J
Forum Donator
Indlæg: 184
Sted: København NV

Indlæg af Peter F-J »

Det ser spændende ud. Af en eller anden grund har jeg ret stor respekt for ham duden i "White Sea Studio" og hans anmeldelser. Og det lyder jo ret lovende ifølge ham. Produkt-traileren ser også lovende ud.

Men er det noget i stil med Ozones master assistant / maximizer eller er det der skruet markant anderledes sammen?

Nyt svar