Bluetooth højtaler (Beolit eller lign.)

Køb af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
PelleB
Forum Donator
Indlæg: 903
Sted: Copenhagen / Aalborg

Bluetooth højtaler (Beolit eller lign.)

Indlæg af PelleB »

Står der en lækker, men slukket bluetooth højtaler i dit køkken og mangler et nyt hjem? Skriv :dollargrin:

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Kommer lige med et forslag, ved ikke om du bruger iPhone, men er selv voldsom begejstret for Apple AirPlay, det er der også nogle Bang & Olufsen der kan, jeg fik en Sonos/Ikea af konen til køkkenet. Den er rimelig anonym og lyder ganske godt til formålet.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
PelleB
Forum Donator
Indlæg: 903
Sted: Copenhagen / Aalborg

Indlæg af PelleB »

Interessant! Var der noget særligt ved Airplay som fik dig hooked?

https://www.apple.com/shop/buy-homepod/ ... space-gray - de virker jo også lækre, hvis man udover bluetooth musik-afspilning også har gang i en Siri. Vi lever på under 100kvm, så det bliver ikke nødvendigt, men damn jeg kan lide det! :-D

Jeg endte med en brugt Beolit 15 til 750,- på DBA. Overraskende tilbud efter 3-4 dage med annonceagent oppe. Den spiller flot - og højt - og hvis man lige får skruet ned for bass i deres B&O app (krævede en firmware update), så er den også godkendt. Den overraskede mig positivt med både bygge- og lydkvalitet. Ingen Airplay dog.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg kører Airplay i hele huset, så kan vi hører det samme musik i flere rum. Bare jeg er på Wifi så spiller det.

Men en Beolit 15 til den pris går man ikke fejl af, den lyder ualmindelig godt i forhold til størrelsen. Og ja jeg mener også de er lidt bastunge, det kan størstedelen af kunderne åbenbart godt lide, og det giver måske mening med den tuning hvis man tager den med sig udenfor.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar