Kreére Mange Instrumenter i EXS_24

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3231
Sted: Valby ved Kbh

Kreére Mange Instrumenter i EXS_24

Indlæg af tomcat »

(/Logic 10.4.4)

Jeg har modtaget en dejlig mængde samples. (illustration)
De er nydeligt ordnede i mapper og undermapper, efter Kicks, Snaps, Hats, o.s.v.

To spørgsmål til professorerne:

1) Kan jeg undgå at gøre det manuelt. Jeg lavede et enkelt instrument. Håbede der kom en valgmulighed til sidst. :nose: Det bliver til ret mange enkelt-instrumenter i EXS. Er der en "Create Similar Instrument From All sub-folders in Selected Top Folder" -valgmulighed et sted i Logic?
Har googlet, kan ikke få nogen træffere på "Create Multiple EXS Instruments"

2) Uanset, om der findes en metode til at få softwaren til at gøre det, eller jeg selv må lave hvert enkelt instrument manuelt –– kan jeg så få resultatet til at ligge som en Træ-Struktur?
Holger's HitKit lægger sig jo som Een overordnet mappe. Inde i instrument-vælgeren i EXS.
Så det må kunne lade sig gøre –– men hvordan?

________________________
2_b) okay faktisk et tredie spørgsmål –– jeg har lavet et enkelt instrument, startede blot fra toppen. Vælger All Samples, det går fint, instrument fungerer i et arrangement. MEN –– dets navn tager Logic ikke selv fra mappen, det får blot navnet SamplerInstrument. Kan jeg bede den om det, på en eller anden måde?
Så jeg kan undgå at skulle navngive hvert instrument manuelt?

På forhånd tak.
Vedhæftede filer
Screen Shot 2021-11-30 at 22.44.26.png
Screen Shot 2021-11-30 at 22.44.26.png (279.67 KiB) Vist 131 gange
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Nyt svar