Rickety!

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
cygge
Medlem
Sted: Horsens

Rickety!

Indlæg af cygge »

Her er et progrock/metal-nummer jeg har arbejdet på i næste to år. Det kommer godt rundt i manegen, men jeg synes, resultatet er blevet ganske fint. Og så er det blevet masteret af vores alle sammens Holger, som gjorde et helt fantastisk stykke arbejde. Kom gerne med kommentarer, gode som dårlige, for det bliver nok ikke sidste gang jeg prøver kræfter med metal... :dollargrin:

Arm'n, prøliåhør her iggå!

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Det er sgu blevet godt. Flot produktion og god melodi.

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

WAOW!!!! Har du selv indspillet, komponeret og arrangeret alt? Det var ikke lige det jeg regnede med da jeg trykkede play, men hold da fast en fed overraskelse!!!

Medlemsavatar
cygge
Medlem
Sted: Horsens

Indlæg af cygge »

donnievandango skrev: lør 20. nov 2021 13:15 WAOW!!!! Har du selv indspillet, komponeret og arrangeret alt? Det var ikke lige det jeg regnede med da jeg trykkede play, men hold da fast en fed overraskelse!!!
Jeg har ikke selv spillet guitarerne, eller sunget (jeg har dog sunget koret), men resten, pånær mastering, er udelukkende mit eget værk, fra komposition og arrangement til endeligt mix. Tusind tak for de pæne ord!
Arm'n, prøliåhør her iggå!

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Jeg kender ikke så meget til genren, men jeg kan lynhurtigt konkludere at det er SÅ meget iorden det der. Det er mig der takker for musikken:)

Nyt svar