Lydmåling af studie i Odense

Bygning og akustik, lyddæmpning og -isolering, bass traps, monitorplacering, møbler.
Nyt svar
Medlemsavatar
MichaelJørgensen
Forum Donator
Indlæg: 210
Sted: Odense

Lydmåling af studie i Odense

Indlæg af MichaelJørgensen »

Jeg kunne virkelig godt bruge hjælp til at få lavet en lydmåling af mit nybyggede studie i Odense - og hjælp til at regulere akutstikken herefter. Er villig til at betale lidt for hjælpen

Er der nogen, der kan hjælpe i Odense eller kender nogen / kender professionelle?

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

MichaelJørgensen skrev: fre 22. okt 2021 15:44Er villig til at betale lidt for hjælpen

Er der nogen, der kan hjælpe i Odense eller kender nogen / kender professionelle?
Ordene "lidt" betaling og "professionel" går dårligt sammen.

En akustisk konsultation af den slags koster typisk omkring 3.500 + moms for et besøg, hvilket stadig ikke er specielt dyrt og godt givet ud i budgettet.

Medlemsavatar
amolin
Medlem
Indlæg: 1030

Indlæg af amolin »

Holger skrev: fre 22. okt 2021 15:57
MichaelJørgensen skrev: fre 22. okt 2021 15:44Er villig til at betale lidt for hjælpen

Er der nogen, der kan hjælpe i Odense eller kender nogen / kender professionelle?
Ordene "lidt" betaling og "professionel" går dårligt sammen.

En akustisk konsultation af den slags koster typisk omkring 3.500 + moms for et besøg, hvilket stadig ikke er specielt dyrt og godt givet ud i budgettet.
Det var godt nok billigt. Ham jeg har brugt et par gange koster en del mere, det har så været til live spillesteder men det burde der ikke være meget mere arbejde i.
- Anders
Facebook: [url]http://www.facebook.com/amdrl[/url]
Mit studie: [url]http://beatthemic.com[/url]

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Kommer nok an på hvad det besøg munder ud i, men så er niveauet lagt for et kort visit.

Skal der laves dokumenter og tegninger m.v. så er prisen selvfølgelig en anden.

Medlemsavatar
MichaelJørgensen
Forum Donator
Indlæg: 210
Sted: Odense

Indlæg af MichaelJørgensen »

Holger skrev: fre 22. okt 2021 15:57
MichaelJørgensen skrev: fre 22. okt 2021 15:44Er villig til at betale lidt for hjælpen

Er der nogen, der kan hjælpe i Odense eller kender nogen / kender professionelle?
Ordene "lidt" betaling og "professionel" går dårligt sammen.

En akustisk konsultation af den slags koster typisk omkring 3.500 + moms for et besøg, hvilket stadig ikke er specielt dyrt og godt givet ud i budgettet.
Det var nu også i den ende af skalaen, jeg mente med "lidt". Kan du anbefale nogen på Fyn, der har forstand på lydstudie.

Medlemsavatar
MichaelJørgensen
Forum Donator
Indlæg: 210
Sted: Odense

Indlæg af MichaelJørgensen »

Anyone der kan hjælpe? Vil sætte pris på én med en målemikrofon. Behøver ikke være top professionelt.

Nogen der kender nogen?

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ellers tag fat selv med IK's ARC-3 incl målemikrofon (150 øvro)

https://www.ikmultimedia.com/products/a ... c-system-3

Ting der evt er helt skævt vil afsløre sig ,.. og på dette samt andre fora kan der bedre rådgives om løsning på bagrund af disse målinger

Der er tit faktisk ret god hjælp herinde angående selve det fysiske ,.. alene ved at søge på gamle emner

Efter så at have dæmpet og reguleret bedst muligt inden for rimelighedens grænser kan det sidste korrigeres via software


De plejer at have nogenlunde manualer, og der findes garanteret en masse lærerige tubes om netop dette
/Dub

Nyt svar