Pixar & ILM - Om CGI udvikling - RenderMan m.m.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Indlæg: 35558
- Sted: Hørsholm
Pixar & ILM - Om CGI udvikling - RenderMan m.m.
25. Oktober 2022 - ny musikalsk videolog - Mørkt og minimalt, 5-lags soundscape
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Indlæg: 35558
- Sted: Hørsholm
Denne nye video passer vist fint ind i tråden:
25. Oktober 2022 - ny musikalsk videolog - Mørkt og minimalt, 5-lags soundscape
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Indlæg: 35558
- Sted: Hørsholm
En Pixar-specifik videoserie. I skrivende stund er der kun del 1, jeg tilføjer de resterende videoer i denne post, når de dukker op.
del 2:
del 2:
25. Oktober 2022 - ny musikalsk videolog - Mørkt og minimalt, 5-lags soundscape
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
- mediumaevum
- Medlem
- Indlæg: 3656
Ja, bare dét at jeg sidder med en 24" skærm + ekstra monitor til referencebilleder mv. og alligevel mener jeg har for lidt plads når jeg laver animationer - når man så tænker på at de i 90erne sad med bittesmå skærme og forsøgte møjsommeligt at indpasse alle bevægelserne på figurerne... utroligt at det kunne lade sig gøre.
Jeg forundres stadig den dag idag, over Toy Story 1.
Forøvrigt kan man som Blender-bruger nu også få Pixar's RenderMan:
http://www.cgchannel.com/2021/06/blende ... an-plugin/
Senest rettet af mediumaevum fre 30. jul 2021 22:43, rettet i alt 1 gang.
I min verden er det mere imponerende at de kunne lave Tin Toy i 1988 end Avatar her så mange år efter. Men ingen tvivl om at det er en branche hvor grænserne bliver presset hele tiden, og samtidig bliver menneskene bag også presset til at yde deres bedste da det altid skal være imponerende i dag, da publikum er blevet godt vant.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -