slet

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

slet

Indlæg af mediumaevum »

slet

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2681
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

mediumaevum skrev: søn 25. jul 2021 21:28slet
Jeg forstår ikke rigtig den slags...
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Nicolai skrev: man 26. jul 2021 00:40
mediumaevum skrev: søn 25. jul 2021 21:28slet
Jeg forstår ikke rigtig den slags...
Samme her.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Arh nu igen.. 🙄
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 345

Indlæg af Gothi »

Hellere fortryde og efterlade en mislykket tråd end at være mislykket og fortryde sin tråd.

Nogle gange er det en stor fordel på nettet at nogle formår at gribe sig selv i akten :wink:

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Gothi skrev: man 26. jul 2021 07:41 Hellere fortryde og efterlade en mislykket tråd end at være mislykket og fortryde sin tråd.

Nogle gange er det en stor fordel på nettet at nogle formår at gribe sig selv i akten :wink:
Præcis.
Det var en tråd om promovering og hvordan man gør det, uden at komme ud i noget skidt. Men jeg valgte at slette den, fordi den sikkert kunne misforstås.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Gothi skrev: man 26. jul 2021 07:41 Hellere fortryde og efterlade en mislykket tråd end at være mislykket og fortryde sin tråd.

Nogle gange er det en stor fordel på nettet at nogle formår at gribe sig selv i akten :wink:

Den du SELV slettede for få dage siden var nu ganske god, og tankevækkende :wink: :thumbup:

Men syntes det er OK undtagelsesvist at slette eller rette noget der er blivet for privat, kan misbruges,
er stukket af, er skrevet i en koger, eller alligevel er blottet for respons


(bare det ikke sker jævnligt som i dette tilfælde)


Retter iøvrigt ofte mine tråde/posts lidt til, men mest for stavefejl, gramatik, uklare formuleringer, eller defekte links
/Dub

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 345

Indlæg af Gothi »

DUBTEMPLE skrev: man 26. jul 2021 09:00
Den du SELV slettede for få dage siden var nu ganske god, og tankevækkende :wink: :thumbup:
Ja, det var lidt for mange personoplysninger på for kort tid til hvad jeg selv synes var godt. Ikke mindst at komme og sige: "Hej jeg er psykolog og forsker" i en tråd, hvor folk deler oplevelser om psykiske problemer og Alien abductions (hvilket jeg ikke kan konkurrere med uanset). Her kan man have uheldige oplevelser med "systemet", herunder psykologer, så jeg ville nødig stå og repræsentere den anden side af hegnet. Men nu ved I fra Filosofi-tråden, at man godt kan være lidt skør selv om man er psykolog og forsker og at der dermed ikke er nogen kliniske øjne, der iagttager og dømmer jer .

Nyt svar