VÆK --> GRATIS: Diverse Firewire grej

Ting der foræres væk.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

VÆK --> GRATIS: Diverse Firewire grej

Indlæg af Hald »

Jeg har en lille stak Firewire 400/800 grej som kan afhentes gratis i nærheden af Holstebro.

Der er både FW800 og FW 400 -> FW800 kabler.

Der er ca. 4 FW400 kort og 2-3 FW800 kort.

Stand kendes ikke, dog er der en del af det der ser ud som om det aldrig har været brugt.

Har det noget interesse så skriv en PM, alternativt smider jeg det ud inden for 14 dage.

Jeg er ikke sikker på at jeg gider sende det.
FW.jpg
FW.jpg (727.89 KiB) Vist 1455 gange
Senest rettet af Hald man 7. jun 2021 13:52, rettet i alt 1 gang.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Nu skal i da ikke råbe i munden på hinanden.. 😂 (bump)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
bjorne42
Forum Donator
Indlæg: 249
Sted: Aabenraa

Indlæg af bjorne42 »

Jeg kører FW800 setup og ville da i så fald gerne aftage dine FW800kort og kabler (man ved jo aldrig om kort eller lydkort går i stykker først), men det ville i så fald skulle sendes, da jeg ikke lige kommer på de kanter foreløbig :)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

bjorne42 skrev: tirs 1. jun 2021 08:30 Jeg kører FW800 setup og ville da i så fald gerne aftage dine FW800kort og kabler (man ved jo aldrig om kort eller lydkort går i stykker først), men det ville i så fald skulle sendes, da jeg ikke lige kommer på de kanter foreløbig :)
Jeg tænker at jeg måske kan sende det for 50 kr, skriv lige en PM, så prøver jeg at finde en lille kasse til det.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

FW800 udstyret blev sendt, og FW400 grejet smidt ud.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Jeg har også et TC Impact Twin, der bortgives ...

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Søren Dyhr skrev: man 7. jun 2021 15:48 Jeg har også et TC Impact Twin, der bortgives ...
Dejligt.
Givet overskriften her i tråden, er det nok bedst at du opretter en ny tråd til det.

Nyt svar