Søger studielokale(r) i Aarhus og omegn

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Default avatar
Frederik Uglebjerg
Medlem
Indlæg: 4
Sted: Aarhus C

Søger studielokale(r) i Aarhus og omegn

Indlæg af Frederik Uglebjerg »

Hej med jer

Jeg søger studielokale(r) i Aarhus og omegn. Jeg har selv udstyret - mangler bare det rette sted at stille det. I første omgang har alt interesse - fra 15 m2 og op.

Jeg tager også i mod tips og tricks til lokalesøgningen med kyshånd! Hvor/hvordan fandt i andre frem til jeres lokaler? :)

Alt godt
Frederik

Medlemsavatar
Kvent
Medlem
Indlæg: 17
Sted: Århus

Indlæg af Kvent »

Jeg er lidt i samme situation som dig, også i Aarhus. Har søgt intenst på Facebook Markedsplads, DBA og Guloggratis, uden held. Finder en masse fede steder på Sjælland, Fyn og Nordjylland men nada i Aarhus...

Default avatar
Mikkel Maagaard
Medlem
Indlæg: 14
Sted: Aarhus

Indlæg af Mikkel Maagaard »

Hey Guys,

Hæng i! Vi går og leger med tanken om at lave et øvelokale / studiefællesskab i Aarhus syd. Hvad er budgettet og behovet for jer respektivt?
Vil i kunne dele? (Helt ok hvis ikke). Hvad tænker i?

Default avatar
Frederik Uglebjerg
Medlem
Indlæg: 4
Sted: Aarhus C

Indlæg af Frederik Uglebjerg »

Fedt Mikkel! Det lyder da spændende. Jeg har endnu ikke haft held med at finde lokaler, som egnede sig, så jeg aner faktisk heller ikke rigtigt hvad sådan et ville koste.
Min drøm er at få stablet et studie på benene, som jeg kan arbejde i på deltid, så det er slet ikke utænkeligt at skulle dele med andre.

Når du skriver "vi" hvem dækker det så over? Og har I allerede lokalet/lokalerne på plads? :)

Medlemsavatar
Kvent
Medlem
Indlæg: 17
Sted: Århus

Indlæg af Kvent »

Jeg har fundet en midlertidig løsning i mellemtid, men kunne godt tænke mig at høre fra jer hvis I stabler noget på benene.

Deling af lokalet er ikke et problem umiddelbart, men når man har lært sine monitors at kende efter mange års brug, kan det blive et problem hvis der ikke er mulighed for at have sine egne stående. Jeg ved ikke hvordan det problem løses i andre delte lokaler.

Default avatar
Frederik Uglebjerg
Medlem
Indlæg: 4
Sted: Aarhus C

Indlæg af Frederik Uglebjerg »

Jeg sidder endnu bare derhjemme med det hele, så jeg vil også meget gerne holdes opdateret, hvis I andre finder noget. Mht. at bruge egne monitors, så handler det vel bare om at få sat de forskellige monitors til samme monitor controller, så man kan skifte som man vil :)

Medlemsavatar
WarmJet
Medlem
Indlæg: 90
Sted: Århus

Indlæg af WarmJet »

Har måske tid og plads, lidt afhængigt af hvor meget du har brug for af begge :)
Lille analogt studie med en lækker DDA pult i som jeg er 75% færdig med at recappe, lidt outboard og en alsidig mikrofonsamling.

Ring gerne til mig på 26784652, men for alt i verden ikke før klokken 14, for der sover jeg :-D

Default avatar
Frederik Uglebjerg
Medlem
Indlæg: 4
Sted: Aarhus C

Indlæg af Frederik Uglebjerg »

Tak for tilbudet, WarmJet, men jeg har efterhånden fået mig en lidt bedre idé om, hvad jeg søger. Det skal sgu være mit eget, er jeg kommet frem til. Der er så godt gang i min lille biks, at jeg skal kunne knokle løs 24/7 :)

Men igen, tusind tak fordi du skriver :)

Default avatar
Mikkel Maagaard
Medlem
Indlæg: 14
Sted: Aarhus

Indlæg af Mikkel Maagaard »

Hey Frederik,

Sorry jeg ikke har svaret her - Jeg tjekker ikke siden så tit.
Vi har lokaler i både Odense og Aarhus. 3 stk. i Aarhus og 6 i Odense, men vi går med tanken om at udvide i Aarhus inden alt for længe.

Smid mig et kald, en SMS eller en mail, så kan vi lige snakke om hvad du mangler :-)
Jeg kan fagnes på 30370737 eller mikkel@maagaard.nu

Nyt svar