spild af skattepenge

Dato fre 22. jan 2021 06:24
This.
Mussolini var også top politiker. Hvem sætter grænsen?Hugo skrev: ↑søn 17. maj 2020 22:27For min skyld kan han galpe op alt det han vil. Det der irriterer mig er at jeg betaler til hans beskyttelse.
Det må da være muligt med en lovændring, så topfolk/politikkere bliver beskyttet, men ikke flamebaiters som Paludan.
Første gang han ikke får beskyttelse med sig på DK´s regning, så vil han stoppe.
Hvis han vil sige noget til os kan han finde en journalist, lige som alle andre, eller komme til folkemøder, lige som alle andre. Her er der i forvejen stort opbud af sikkerhed.
Hans egne små eskapader burde han selv stå til ansvar for, eller lade være.
Han har stadig ytringsfrihed gennem FB og tabloidaviser, mm.
Indlæg af derermusikanten000 »
Indlæg af derermusikanten000 »
Det gør folket. Mussolini var valgt af næsten hele det italienske folk. Paludan har 1 % tilslutning.Morten B skrev: ↑man 18. maj 2020 08:33Mussolini var også top politiker. Hvem sætter grænsen?Hugo skrev: ↑søn 17. maj 2020 22:27For min skyld kan han galpe op alt det han vil. Det der irriterer mig er at jeg betaler til hans beskyttelse.
Det må da være muligt med en lovændring, så topfolk/politikkere bliver beskyttet, men ikke flamebaiters som Paludan.
Første gang han ikke får beskyttelse med sig på DK´s regning, så vil han stoppe.
Hvis han vil sige noget til os kan han finde en journalist, lige som alle andre, eller komme til folkemøder, lige som alle andre. Her er der i forvejen stort opbud af sikkerhed.
Hans egne små eskapader burde han selv stå til ansvar for, eller lade være.
Han har stadig ytringsfrihed gennem FB og tabloidaviser, mm.
Jeg er helt enig. Man skal ha´ et budskab og tale pænt, ikke provokere, lige som her på LM.derermusikanten000 skrev: ↑man 18. maj 2020 10:18Nej det er selvfølgelig ikke ham - han kalder bare profeten muhamed en bøsseprofet og brænder nogle religiøse bøger af - men hvad vi - os der kikker på regningen hvad får vi ud af det - paludan virker til at hygge sig - men jeg syntes at nu at det vanvid skal stoppes - tænk sig hvis vi alle lavede demoer ala paludan - for og imod alt muligt -
Det er fuldstændigt rigtigt. Man ville vi accepterer at Hizb ut-Tahrir troppede op i et villakvarter i en DF eller Nye Borgerlige højborg, med samme retorik som Paludan bruger. Og når de vil bringe de små til skole så stod han der´og kaldte kvinderne for danske ludere og urene svin. Eller primitive aber. Som skal smides ud af landet eller deporteres.Mikkel Kå skrev: ↑man 18. maj 2020 09:28Det er jo det, med den dumme ytringsfrihed, at den også gælder for dem man ikke gider høre på. Så længe det man siger er inden for lovens rammer, så har man ret til at ytre sig, og ret til at få beskyttelse mod folk der vil lukke munden på en....
Overtrædelser af loven afgøres ved domstolene, ikke på gaden.
Det er jeg også enig i. Men Paludan overskrider grænsen for måden at ytre sig på. Han kunne møde op og brænde sin koran af og ytre sig på en ordentlig måde. Han provokerer muslimer til at overreagere. Men han lader sig også selv provokere til et sprogbrug som borgere, ikke, kan være tjent med ved deres hjem. Af den grund burde han forbydes at demonstrere.Mikkel Kå skrev: ↑man 18. maj 2020 12:36Well - I må jo have de synspunkter I har lyst til - det er vel det, der er essensen her...
Men man kunne jo også vende den om:
Tænk sig, hvis alle reagerede ligesom dem på Motalavej, hver gang de mødte et politisk standpunkt, som de var uenige i.
Det fantastiske er da netop, at manden har fuld taletid til alt sit vrøvl, og alligevel er der kun meget få der gider stemme på ham.
Og så er der jo meget stor forskel på nogle retningslinjer der gælder på et privat sponsoreret internet-forum, og så de retningslinjer der må gælde for samfundet som helhed.
I stedet for at begrænse en anden mands ytringsfrihed, skal man da hellere bruge sin egen ytringsfrihed til at tale imod. "Free Jazz mod Paludan" er et sjovt eksempel på lige netop det, synes jeg...
Det er jo det som er problemet ved en demokratisk retsstat. Alle kan gøre alt, svine alt og alle til, nogle gange bare pleje det journalistiske ego.
Så må han vel også acceptere når han kaldes Nazi.MrBacon skrev: ↑ons 20. maj 2020 11:53Det er altså også ytringsfriheden, der gør, at I kan skrive, at Paludan er et fuckface. Tænk hvis han stod og brægede hver dag, og det var ulovligt for andre at ytre deres mening om ham. Man må tage det sure med det søde, når det kommer til ting som ytringsfriheden.