IK Black 76 comp. gratis 2 uger

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

IK Black 76 comp. gratis 2 uger

Indlæg af DUBTEMPLE »

Reklamerer ellers ikke for det shady foretagende, men nu er den gratis, snup den, og vend så røven til IK :wink:

https://audioplugin.deals/black-76-limi ... -download/
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Så er det fandeme også kun fordi, jeg er på jagt efter en afløser til Waves CLA76 - Så kan man jo gå fra eet banditforetagende til et andet :D

Websitet er så åbenbart helt i knæ :puke:
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

Nice (jeg har den dog allerede)! IK gør det hver jul. For et par år siden fik jeg deres opto comp, som jeg bruger hele tiden. Deres plugins er seriøst undervurderet, sikkert pgs deres håbløse marketing afd. De italienere kan deres kram, og giver UA kam til deres hår imø. IK’s tape maschine collection er uden sidestykke.
Senest rettet af the songcabinet tors 12. dec 2019 08:48, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg er aldrig kommet i gang med at bruge den der optocomp - jeg har den også, men jeg foretrækker Waves CLA-2A hver gang
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

Jada, hver sin smag, men jeg skal have en pistol for panden før jeg bruger Waves.

IK’s opto comp (den røde) er en anden mere transparent opto kompressor (fed til akustiske instrumenter, vokal mv.) end La2a. IK har også sin egen version af La2a som hedder White 2a, som mere har de typiske karakteristika fra klassikeren. Så det er svært at sammenligne IK’s opto komp med en La2a, da de lyder helt forskelligt.

Det jeg har fundet med IKs plugins er at de har et højt headroom, så på minimale indstillinger er de meget transparente (du kan næsten ikke høre effekten), men når du så smækker til dem, så får du al den fatness or grab som du vil have uden artifakter. Det kan jeg meget godt li ved dem.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg kom lige i tanke om, jeg faktisk også ejer Cakewalk CA-2A - Det kan være, den skal bruges lidt mere i den kommende tid :) Og så skal jeg selvfølgelig også se, om den røde virker for mig

Jeg vil rigtig gerne væk fra Waves, men lige præcis CLA76 og CLA2A har jeg meget svært ved at slippe - De virker bare for mig
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

Ja, det er svært at slippe det der bare virker. Og det bør man da heller ikke. I sidste ende går det ud på at bruge mindre tid på gear og mere tid på musikken.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

det ligner at tiden er løbet ud, men man kan vist stadig lægge den gratis i kurven.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Den er fin nok. Jeg er ikke sikker på, jeg synes, den har helt lige så meget Mojo som CLA76, men den gør det den skal.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
kalen
Medlem
Indlæg: 159
Sted: København NV

Indlæg af kalen »

Jeg kunne ikke få det til at virke. Når jeg prøvede at tilføje det til kurven, stod der bare “dette produkt kan ikke købes” eller sådan noget.
Jeg tog det som et tegn, jeg har så meget i forvejen jeg kan bruge i stedet :)

Nyt svar