Dansktop :)

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Sted: Denmark

Dansktop :)

Indlæg af SIDwave »

er der nogen der kan synge ? :)

[soundcloud][/soundcloud]

[soundcloud][/soundcloud]

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Haha skønt. Jeg deler din skepsis over for katte.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Jeg ka´ da synge lige så slemt, men jeg har osse 3 katte. (mon der er en sammenhæng) :)
Ville ha´ down loadet begge tracks for at mixe dem sammen, med lidt tune på sangen, med kunne ikke få lov til at downloade

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator

Indlæg af SIDwave »

Hugo skrev:Jeg ka´ da synge lige så slemt, men jeg har osse 3 katte. (mon der er en sammenhæng) :)
Ville ha´ down loadet begge tracks for at mixe dem sammen, med lidt tune på sangen, med kunne ikke få lov til at downloade
jeg forsøgte selv, men skidtet sidder lige nogle samples ude af takt, og jeg kunne ikke indstille det, og så forbedrede jeg den hårde vokal med lidt EQ, men gav op. de er låst op nu! hvis du vil forsøge noget.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Har forsøgt, samme problem. Kan ellers godt rette sangen noget, men den overstyrer, og så er der problemet med at den skrider i samples. Mest hørbart mod slutning. Endnu et problem er baggrunds musik fra sang tracket. Har indtil videre osse opgivet :)
Ellers en sød tekst

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator

Indlæg af SIDwave »

det gør ikke noget. jeg får den lavet med et band

Medlemsavatar
SLL
Forum Donator
Sted: DK

Indlæg af SLL »

Så kommer vi ikke længere ud. Det er godt, det er lige som det skal være. Vi kan næste ikke komme tilbage igen til civilisationen for spitzenklasse kitch.

Nyt svar