Send mig dit track til at tromme til

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Send mig dit track til at tromme til

Indlæg af Graceville »

Om du kommer til at bruge mit resultat eller ej er ligegyldigt. Jeg skal bare have noget at rive i på trommerne.

Kommer jeg frem til et resultat, sender jeg et prøvetrack til feedback & efter et par forventningsafstemninger, så sender jeg de endelige .wav-filer x 4 (2 overheads, lilletromme & stortromme)

Jeg foretrækker rock, pop, indie, men er også åben for andre udfordringer. Vigtigt at det er .wav-filer, minimum cue vokal & akkordinstrument + koklokkeklikspor. Evt også en oversigt over de forskellige formled.

Det er gratis win-win karma voucher.

Let the game begin!
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

Hej Graceville

Prøv at høre dette. Jeg ved jo at en trommeslager kan gøre det mere levende og lave en masse roll ting :)


Så vil jeg save nogle wav filer ud hvis du er interesseret. Skriv til sidwave@gmail.com

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Det kunne være fedt at lege med! Også ganske krævende, så jeg er ikke sikker på, at jeg kommer frem til noget brugbart. Send gerne stems pr mail, så giver jeg det et skud. Det vil nok tage et par måneder hvis jeg ikke brænder ud i forsøget, men er frisk på at kaste mig ud i det.

Det lyder godt!

Jeg er igang med at finde et lokale hvor det kan lade sig gøre at lave acceptable optagelser, det tager osse lidt tid.

Mail sendt.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
derermusikanten000
Medlem
Indlæg: 1299
Sted: copenhagen

Indlæg af derermusikanten000 »

Prøv at høre lidt af det som jeg har oploadet og se om der er noget du kunne tænke dig at lege med -
Man (jeg ) ved dog aldrig helt hvad jeg laver af musik , da jeg ikke er låst fast i en type musik,men lige i øjeblikket er det nok som de seneste oploads
Jeg syntes iøvrigt at det er en fed ide at lave musik online sammen med andre eks her fra forumet,har tit tænkt tanken.
jeg er pt ved at line op til den næste sang - det eneste jeg ved er at jeg vil starte med el bas.

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Det vil jeg absolut gøre.

Fedt i melder ind.

Skal gøre mit bedste.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Nyt svar