Når jeg nynner intuitivt hen over noget baggrundsmusik...

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
Rolland
Forum Donator
Indlæg: 810
Sted: Solrød Strand

Når jeg nynner intuitivt hen over noget baggrundsmusik...

Indlæg af Rolland »

..så ku' det gå hen og blive til en rigtig sang.

Én af fordelene ved at sidde alene på kontoret en sen fredag aften med livestreamet musik på youtube (chill 24/7 musik) i baggrunden, mens jeg skubber sager.

Der er ingen muligheder for at spole tilbage: Musikken kører, og melodistemmerne kommer bare til mig, og jeg har ca. 4-8 takter til at fange kameraet og optage hvad der lige falder mig ind.

I could do this for a living ;-)

Hér er et lille klip - Go' weekend...!

Roland Saint - creating grandiose pop music

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Super!

Jeg kan finde på noget lidt lignende, hvis jeg mangler noget rytmehans til det melo jeg nu har fået lavet, så lave noget beatbox henover loopet. Ikke en evne jeg på nogen måde ville optræde med, men det kan give gode idéer til hvilken slags rytme og elementer der kunne komme på.

Medlemsavatar
Rolland
Forum Donator
Indlæg: 810
Sted: Solrød Strand

Indlæg af Rolland »

Christoffer I. N. skrev:Super!

Jeg kan finde på noget lidt lignende, hvis jeg mangler noget rytmehans til det melo jeg nu har fået lavet, så lave noget beatbox henover loopet. Ikke en evne jeg på nogen måde ville optræde med, men det kan give gode idéer til hvilken slags rytme og elementer der kunne komme på.
Så absolut...! Ha’ en herlig søndag :-)
Roland Saint - creating grandiose pop music

Medlemsavatar
Rolland
Forum Donator
Indlæg: 810
Sted: Solrød Strand

Indlæg af Rolland »

* Update * Jeg fandt lige på denne hér sang forleden dag. Sang :wink: en mangler lige noget tekst, og så skal den ellers ud til en artist, som kunne tænke sig at bruge den til noget. Er det dig, eller kender du nogen?
Ha’ en dejlig søndag...!



[soundcloud][/soundcloud]
Roland Saint - creating grandiose pop music

Nyt svar