Mit første album! 80'er elektro/synthwave.

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Re: Mit første album! 80'er elektro/synthwave.

Indlæg af Hald »

Igen i dag kiggede jeg efter det på Apple Music uden held.. kom nuuuuu!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Jeg er en doven skid pt. Tak for skubbet - har netop uploaded til Distrokid, så det skulle gerne komme ud snarest på Apple Music, Spotify og de andre store streaming tjenester.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

AvS skrev:Jeg er en doven skid pt. Tak for skubbet - har netop uploaded til Distrokid, så det skulle gerne komme ud snarest på Apple Music, Spotify og de andre store streaming tjenester.
LÆKKERT!! <3
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Så er albummet ude på Spotify, Apple Music, Google Play og Youtube:

https://distrokid.com/hyperfollow/relto/square-sun

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Nå nu har jeg skamlyttet dit album i flere måneder. Kommer der snart et nyt? :dollargrin: Og gerne mindst 12 numre, kom i sving.

Medlemsavatar
jakobole
Forum Donator
Indlæg: 1079
Sted: København / Vanløse

Indlæg af jakobole »

Fedt - endeligt på Spotify.
Min eneste anke er, at jeg synes nogle snares og nogle kicks er lidt for spidse mel 3-5k eller så'n - det ødelægger lidt "lækkerheden" for mig. Men fedt skrevet, godt arrangeret og produceret + resten lyder pissegodt. Hatten af for det!
Microsoft Certified MCSA

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg kan godt lide det på de her tracks. Det bidrager til den 80’erede stemning at det er lidt fremtrædende der.

Den lidt klikkede lyd er en æstetik der har en historisk vinkel Men jeg synes bunden ellers kompenserer for det samlet set, med den moderne hørebrille på.

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Holger skrev:Nå nu har jeg skamlyttet dit album i flere måneder. Kommer der snart et nyt? :dollargrin: Og gerne mindst 12 numre, kom i sving.
Hehe fedt at høre! Det har givet lidt blod på tandet at lave et (lille) album, så jeg er allerede i gang med mere i samme boldgade. Der går dog nok et godt stykke tid før jeg har noget der minder om et album, men måske jeg smider nogle singles op, eller en E.P. for at holde gang i flowet.

Og fedt med det lydmæssigt feedback folk er kommet med. Jeg er meget enig i alt sammen.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

AvS skrev:Så er albummet ude på Spotify, Apple Music, Google Play og Youtube:

https://distrokid.com/hyperfollow/relto/square-sun
Jeg ved ikke hvorfor jeg har misset din update, men jeg har haft dit bandcamp link åbent i min browser siden du udgav det da jeg ikke ville glemme det, og nu fandt jeg selv albummet på Apple Music, MEGA FEDT!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Godt skruet sammen. Gennemgående fed -80´er stemning og fed lyd. Har lige købt et download
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Jeg har altid været fan, men du har sgu fundet dig selv på det her album. Bliv ved!

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Fedt at høre. Så får man lyst til at lave mere. :jam:
Hugo skrev:Godt skruet sammen. Gennemgående fed -80´er stemning og fed lyd. Har lige købt et download
Tusind tak for det! :peace:

Medlemsavatar
jakobole
Forum Donator
Indlæg: 1079
Sted: København / Vanløse

Indlæg af jakobole »

Amuse.io er en fed platform til det.
Microsoft Certified MCSA

Nyt svar