Vengeance Plug-ins 50% discount.

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Nagel
Medlem
Indlæg: 153
Sted: KBH NV

Vengeance Plug-ins 50% discount.

Indlæg af Nagel »

Sjælden 50% besparelse pga. deres 10 års jubilæum. :dollargrin:
Gælder deres VPS plug-ins og deres XPs.

https://www.vengeance-sound.com/index.php

Medlemsavatar
SLL
Forum Donator
Indlæg: 4772
Sted: DK

Indlæg af SLL »

Jeg har lige købt deres Avenger, som jeg syntes er ret lækker. Jeg tror ikke jeg har en synth med ligeså mange features :-)
Godt at man kan re-size GUI'en.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja det er da et dejligt tilbud at få. Jeg må hellere få kigget nærmere på Avenger.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Skulle holde 10 dage ifølge Rekkerd, dvs. til 29/7.

Medlemsavatar
Nagel
Medlem
Indlæg: 153
Sted: KBH NV

Indlæg af Nagel »

Christoffer I. N. skrev:Skulle holde 10 dage ifølge Rekkerd, dvs. til 29/7.
Har set Manuel selv sige den 28/7, "just in case."
Screenshot_20190722-113211__01.jpg
Screenshot_20190722-113211__01.jpg (61.59 KiB) Vist 812 gange

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

Jeg har længe haft kig på deres VPS Avenger synth, - men har Xfer Serum i forvejen. Jeg er derfor lidt splittet ... skal jeg købe / eller lade vær? :)

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Rosenfeldt skrev:Jeg har længe haft kig på deres VPS Avenger synth, - men har Xfer Serum i forvejen. Jeg er derfor lidt splittet ... skal jeg købe / eller lade vær? :)
tja, hent demo :)
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

stralner skrev:
Rosenfeldt skrev:Jeg har længe haft kig på deres VPS Avenger synth, - men har Xfer Serum i forvejen. Jeg er derfor lidt splittet ... skal jeg købe / eller lade vær? :)
tja, hent demo :)
Tjaa, der har jeg været ..

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Rosenfeldt skrev:
stralner skrev:
Rosenfeldt skrev:Jeg har længe haft kig på deres VPS Avenger synth, - men har Xfer Serum i forvejen. Jeg er derfor lidt splittet ... skal jeg købe / eller lade vær? :)
tja, hent demo :)
Tjaa, der har jeg været ..
Så skulle det jo være ret så let at afgøre :-D Men ellers se lige hvad der kommer i version 1.5 senere!
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

stralner skrev:
Rosenfeldt skrev:
stralner skrev:
tja, hent demo :)
Tjaa, der har jeg været ..
Så skulle det jo være ret så let at afgøre :-D Men ellers se lige hvad der kommer i version 1.5 senere!
Det vil jeg gøre :-D

Medlemsavatar
Nagel
Medlem
Indlæg: 153
Sted: KBH NV

Indlæg af Nagel »

Rosenfeldt skrev:Jeg har længe haft kig på deres VPS Avenger synth, - men har Xfer Serum i forvejen. Jeg er derfor lidt splittet ... skal jeg købe / eller lade vær? :)
Ikke at det skal afgøre det, men du finder den i hvertfald ikke billigere (med mindre det er second-hand sale).
Tjek deres lydeksempler / expansions på hjemmesiden, de giver en rigtig god idé om lydbilledet.
Den er ikke lige så nem at gå til som Serum, men jeg ser den heller ikke som en direkte konkurrent, men langt mere som et alternativ. Der er ekstrem mange muligheder.
Tjek evt også: https://www.youtube.com/user/VengeanceSound/videos
Er både tutorials omkring brugen, men også gennemgang af expansions mm. (igen for at få en idé om hvad den kan og hvordan den lyder). :)

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

Nagel skrev:
Rosenfeldt skrev:Jeg har længe haft kig på deres VPS Avenger synth, - men har Xfer Serum i forvejen. Jeg er derfor lidt splittet ... skal jeg købe / eller lade vær? :)
Ikke at det skal afgøre det, men du finder den i hvertfald ikke billigere (med mindre det er second-hand sale).
Tjek deres lydeksempler / expansions på hjemmesiden, de giver en rigtig god idé om lydbilledet.
Den er ikke lige så nem at gå til som Serum, men jeg ser den heller ikke som en direkte konkurrent, men langt mere som et alternativ. Der er ekstrem mange muligheder.
Tjek evt også: https://www.youtube.com/user/VengeanceSound/videos
Er både tutorials omkring brugen, men også gennemgang af expansions mm. (igen for at få en idé om hvad den kan og hvordan den lyder). :)
Nej, det er bestemt ikke prisen der er det afgørende her - det er et godt tilbud. :) Men, jeg har i forvejen en del softsynth, og er generelt dækket godt ind.

Nu har jeg så alligevel testet den nye VPS Avenger version, og må bare konkludere - i mit tilfælde, at den æder alt for meget CPU (ca. 50-60%!?). Jeg har en iMac 5K, 4GHz, 32 GB RAM, SSD disk ... så den skulle kunne klare det. :)

Medlemsavatar
SLL
Forum Donator
Indlæg: 4772
Sted: DK

Indlæg af SLL »

Den bruger 5-10% her hos mig, ca. pr. instrument generelt. Jeg syntes til gengæld, at Avenger æder en del hukommelse, i forhold til at være en synth, og ikke en decideret sample-player. Men enig, jeg kan godt se, at Avenger er mere krævenden end så mange andre gode software synths. Men syntes også, at den er de lidt mere end 700 kr. vær. Bare hele FM delen er super for mig.

Skal prøve at finde ud af, hvor mange instanser jeg kan åbne samtidig i et project. Avenger kan bruges til mange ting, så man får hurtig brug for en del instanser.

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

SLL skrev:Den bruger 5-10% her hos mig, ca. pr. instrument generelt. Jeg syntes til gengæld, at Avenger æder en del hukommelse, i forhold til at være en synth, og ikke en decideret sample-player. Men enig, jeg kan godt se, at Avenger er mere krævenden end så mange andre gode software synths. Men syntes også, at den er de lidt mere end 700 kr. vær. Bare hele FM delen er super for mig.

Skal prøve at finde ud af, hvor mange instanser jeg kan åbne samtidig i et project. Avenger kan bruges til mange ting, så man får hurtig brug for en del instanser.
Jeg kan se en del fremgæver problemet på nettet. Er der mon forskel på PC og Mac versionen - i forhold til CPU-forbrug? Jeg har læst flere eksempler som mit, hvor man sidder med en rimelig god computer, men hvor VPS Avenger trækker over 50% CPU? (Det er i et nyt tomt projekt, kun med VPS Avenger)

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

SLL skrev:Den bruger 5-10% her hos mig, ca. pr. instrument generelt. Jeg syntes til gengæld, at Avenger æder en del hukommelse, i forhold til at være en synth, og ikke en decideret sample-player. Men enig, jeg kan godt se, at Avenger er mere krævenden end så mange andre gode software synths. Men syntes også, at den er de lidt mere end 700 kr. vær. Bare hele FM delen er super for mig.

Skal prøve at finde ud af, hvor mange instanser jeg kan åbne samtidig i et project. Avenger kan bruges til mange ting, så man får hurtig brug for en del instanser.
Jeg lavede lige 128 aktive spor med Avenger/Preset/PD Another trance classic....gad ikke mere, ramte 38% på min i9/64 gb ram. med 5 notes. Buffer 512 sampels/96.000 khz sampelrate. Det er på alle måder sparsom cpu i min verden.
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

stralner skrev:
SLL skrev:Den bruger 5-10% her hos mig, ca. pr. instrument generelt. Jeg syntes til gengæld, at Avenger æder en del hukommelse, i forhold til at være en synth, og ikke en decideret sample-player. Men enig, jeg kan godt se, at Avenger er mere krævenden end så mange andre gode software synths. Men syntes også, at den er de lidt mere end 700 kr. vær. Bare hele FM delen er super for mig.

Skal prøve at finde ud af, hvor mange instanser jeg kan åbne samtidig i et project. Avenger kan bruges til mange ting, så man får hurtig brug for en del instanser.
Jeg lavede lige 128 aktive spor med Avenger/Preset/PD Another trance classic....gad ikke mere, ramte 38% på min i9/64 gb ram. med 5 notes. Buffer 512 sampels/96.000 khz sampelrate. Det er på alle måder sparsom cpu i min verden.
Det lyder som en joke - forstå mig ret! Hvis det er korrekt, at du kan kører så mange aktive spor med lyde, og stadig kun ramme lidt over 1/3 af dit CPU-forbrug, så er det dælme revolutionerende! [emoji16]

Medlemsavatar
EmilZ
Medlem
Indlæg: 603

Indlæg af EmilZ »

Rosenfeldt skrev:
stralner skrev:
SLL skrev:Den bruger 5-10% her hos mig, ca. pr. instrument generelt. Jeg syntes til gengæld, at Avenger æder en del hukommelse, i forhold til at være en synth, og ikke en decideret sample-player. Men enig, jeg kan godt se, at Avenger er mere krævenden end så mange andre gode software synths. Men syntes også, at den er de lidt mere end 700 kr. vær. Bare hele FM delen er super for mig.

Skal prøve at finde ud af, hvor mange instanser jeg kan åbne samtidig i et project. Avenger kan bruges til mange ting, så man får hurtig brug for en del instanser.
Jeg lavede lige 128 aktive spor med Avenger/Preset/PD Another trance classic....gad ikke mere, ramte 38% på min i9/64 gb ram. med 5 notes. Buffer 512 sampels/96.000 khz sampelrate. Det er på alle måder sparsom cpu i min verden.
Det lyder som en joke - forstå mig ret! Hvis det er korrekt, at du kan kører så mange aktive spor med lyde, og stadig kun ramme lidt over 1/3 af dit CPU-forbrug, så er det dælme revolutionerende! [emoji16]
Det er også fuldstændig urealistisk at sætte det sådan op. Det preset indeholder ikke andet end én saw osc og noget delay/reverb.

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

EmilZ skrev:
Rosenfeldt skrev:
stralner skrev:
Jeg lavede lige 128 aktive spor med Avenger/Preset/PD Another trance classic....gad ikke mere, ramte 38% på min i9/64 gb ram. med 5 notes. Buffer 512 sampels/96.000 khz sampelrate. Det er på alle måder sparsom cpu i min verden.
Det lyder som en joke - forstå mig ret! Hvis det er korrekt, at du kan kører så mange aktive spor med lyde, og stadig kun ramme lidt over 1/3 af dit CPU-forbrug, så er det dælme revolutionerende! [emoji16]
Det er også fuldstændig urealistisk at sætte det sådan op. Det preset indeholder ikke andet end én saw osc og noget delay/reverb.
Ja, det tænker jeg også ... :)

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Rosenfeldt skrev:
EmilZ skrev:
Rosenfeldt skrev: Det lyder som en joke - forstå mig ret! Hvis det er korrekt, at du kan kører så mange aktive spor med lyde, og stadig kun ramme lidt over 1/3 af dit CPU-forbrug, så er det dælme revolutionerende! [emoji16]
Det er også fuldstændig urealistisk at sætte det sådan op. Det preset indeholder ikke andet end én saw osc og noget delay/reverb.
Ja, det tænker jeg også ... :)
Som sådan derfor det er en synth :-D

Pointen er jo at Avenger ikke kræver en skid af din pc :dollargrin:
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

stralner skrev:Som sådan derfor det er en synth :-D

Pointen er jo at Avenger ikke kræver en skid af din pc :dollargrin:
... det må være nordjysk humor! :-D

Medlemsavatar
EmilZ
Medlem
Indlæg: 603

Indlæg af EmilZ »

stralner skrev:
Rosenfeldt skrev:
EmilZ skrev:
Det er også fuldstændig urealistisk at sætte det sådan op. Det preset indeholder ikke andet end én saw osc og noget delay/reverb.
Ja, det tænker jeg også ... :)
Som sådan derfor det er en synth :-D

Pointen er jo at Avenger ikke kræver en skid af din pc :dollargrin:
Ved ikke om du joker, men det passer jo ikke.

Citat fra Manuel himself:
Avenger needs a powerful machine, thats for sure
https://www.kvraudio.com/forum/viewtopi ... tart=10110

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

EmilZ skrev:
stralner skrev:
Rosenfeldt skrev: Ja, det tænker jeg også ... :)
Som sådan derfor det er en synth :-D

Pointen er jo at Avenger ikke kræver en skid af din pc :dollargrin:
Ved ikke om du joker, men det passer jo ikke.

Citat fra Manuel himself:
Avenger needs a powerful machine, thats for sure
https://www.kvraudio.com/forum/viewtopi ... tart=10110
Selvfølgelig joker jeg :lol: Den kræver da noget, jeg syntes bare ikke det er mere end andre synths i samme klasse. Så ikke noget man ikke kan forvente :jam:
Cubase 11 pro

Nyt svar