[ULØBER 3.Juni] 50 pct på Cubase - Inklusiv updates, upgrades, crossgrades

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Re: 50 pct på Cubase + Crossgrade IKKE upgrade

Indlæg af Christoffer I. N. »

Kan vi få ændret overskriften?

Tilbudene gælder til 3. Juni


Jeg ser lige, at jeg kan få opdateringen fra 9.5 til 10 for 368 kr. Det kunne være man skulle få det gjort..

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Tilbudet gælder også opdateringer.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Tweed skrev:There will be weekly deals on HALion, WaveLab, Dorico and Iconica in May as well.
Skete det her nogensinde?

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Dorico er ihvertfald på udsalg lige nu, skrev de i mailen.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:Kan vi få ændret overskriften?

Tilbudene gælder til 3. Juni


Jeg ser lige, at jeg kan få opdateringen fra 9.5 til 10 for 368 kr. Det kunne være man skulle få det gjort..
Done
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

DUBTEMPLE skrev:
Christoffer I. N. skrev:Kan vi få ændret overskriften?

Tilbudene gælder til 3. Juni


Jeg ser lige, at jeg kan få opdateringen fra 9.5 til 10 for 368 kr. Det kunne være man skulle få det gjort..
Done
Ah sorry. :)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Christoffer I. N. skrev:Dorico er ihvertfald på udsalg lige nu, skrev de i mailen.
Ok - tak. Intet er nævnt om det inde på deres shop eller hjemmeside umiddelbart.

Det var nu også mest Halion, jeg måske ville være interesseret i, hvis prisen er "rigtigt". :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

SustainerPlayer skrev:
Tweed skrev:There will be weekly deals on HALion, WaveLab, Dorico and Iconica in May as well.
Skete det her nogensinde?
Christoffer I. N. skrev:Dorico er ihvertfald på udsalg lige nu, skrev de i mailen.

Rettelse:

Jeg har modtaget en mail med en rabatkode. Den må gælde for alle. Mærkeligt at de ikke bare sætter priserne ned, som de gør i Cubase sektionen af shoppen.

Her er hvad de skriver:

From now until 27 May, 2019, you can get the full versions, updates, upgrades and crossgrades of Dorico Pro and Dorico Elements with a 30% discount! Just use the following code during checkout:

DORICO-30

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg har ikke modtaget en mail med Halion tilbud.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:
Christoffer I. N. skrev:Dorico er ihvertfald på udsalg lige nu, skrev de i mailen.
Ok - tak. Intet er nævnt om det inde på deres shop eller hjemmeside umiddelbart.

Det var nu også mest Halion, jeg måske ville være interesseret i, hvis prisen er "rigtigt". :)
Jeg har også ventet forgæves på halion tilbud som annonceret

Samt de pludseæigt manglende licenser til JRR m.fl.

(trods der var lovning på dem)

Som JRR sagde til mig "nu er det jo Yamaha der ejer dem"

Man fornemmer tydeligt at de er en PITA også for forhandler

Skægt nok at Steinberg altid ender op med at ærgre mig

Jeg var ellers liiiige ved at have glemt det
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:Jeg har ikke modtaget en mail med Halion tilbud.
Det er vist lidt som vinden blæser hvad man modtager
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:
DUBTEMPLE skrev:
Christoffer I. N. skrev:Kan vi få ændret overskriften?

Tilbudene gælder til 3. Juni


Jeg ser lige, at jeg kan få opdateringen fra 9.5 til 10 for 368 kr. Det kunne være man skulle få det gjort..
Done
Ah sorry. :)
De har jo lavet det om undervejs åbenbart, teksten i subject passeede da den blev skrevet :-)
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Har PT intet modtaget fra dem - selvom jeg er tilmeldt nyhedsbrev.

Nå - måske man skulle lade være med at engagerer sig dybere med dem. :-P

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:
Nå - måske man skulle lade være med at engagerer sig dybere med dem. :-P
Præcis !!!!

Var ellers posetivt stemt for at give Halion en chance, trods de holdt os for nar i årevis med en updatering der skulle gøre Hal anvendeligt på andre hosts end Cubase, det kom aldrig før version 6

Såvidt jeg husker ventede jeg til ver 5 og solgte så både Cubase og Halion

Cubase var på det tidspunkt også kasseret til fordel for S1 her hos mig
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Vil overveje for eftertiden slet ikke at poste annonceringer der har med IK eller Steinberg at gøre, de har dybest set ikke fortjent det ,... BUM ,...
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Og så lurer Native Instruments summer sale lige om hjørnet :-P :wink:

Medlemsavatar
NilsOlav
Medlem
Indlæg: 157
Sted: Vanløse

Indlæg af NilsOlav »

Har netop opgraderet min Cubase Pro 9.5 til Cubase Pro 10. Jeg venter lige lidt med at installere den til vort seneste projekt er færdigt.
We don't make mistakes - we do variations.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Så har JRR pludseligt fået licenser an-mass til competitive crossgrade, 166 USD gir 1112 DKR

En skarp pris

Min konklussion på hele denne uforståelige trætte er at Steinberg ønskede at give sig selv en særstatus og et forspring, på bekostning af de forhandlere der gør en stor del af salgs-arbejdet i det daglige

Stik mod alm. fairness og hvad de havde lovet samt annonceret ved kampagniens start, forstår godt såvel kunder som forhandlere bliver træt

Og så var der problematikken omkring at upgrades for de gamle loyale kunder ikke var der til at starte med, men først da larm og ballade i den forbindelse blev stor nok

Anyway, nogen der ved hvordan proceduren præcis kan forventes at blive vedr dokumentation osv ved competitive crossgrade købt andre steder en Steinberg selv ??? (ja, jeg HAR selv søgt) :-)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:Og så lurer Native Instruments summer sale lige om hjørnet :-P :wink:
Dem støtter jeg med glæde, modsat Steinberg

NI's upgrade politik er fair, jeg snupper dem på tilbud cirka ved hver tredie version, tilpasser gerne med at Kontakt er der i en ny version

Eneste kringle er at ekstra tilkøbte ting til Komplete såsom Session Horns Pro, syntes at være spildt hvis man skal opgradere til Ultra, hvor store dele så vil være noget man allerede HAR betalt for en gang :-)

Der kunne måske godt differentieres lidt der

Men NI er alt i alt et godt og sundt foretagende med nogle gode produkter
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:
Anyway, nogen der ved hvordan proceduren præcis kan forventes at blive vedr dokumentation osv ved competitive crossgrade købt andre steder en Steinberg selv ??? (ja, jeg HAR selv søgt) :-)
Jeg købte også en crossgrade hos JRR.

Jeg skulle bare indtaste den tilsendte kode på MySteinberg-siden. Den side var så nede i 4 dage :dollargrin: - men da den kom op igen, så kørte det fint.
Jeg skulle ikke give yderligere bevis på ejerskab af anden DAW.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Er blevet ret glad for Cubase 6.0's indbyggede time & pitch, og jeg så lige nogle videoer SOS har lavet om VariAudio 3 i Cubase Pro 10. Ganske interessante muligheder. For ~370 kr bliver jeg næsten nødt til at sikre mig nyeste version.. :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:
DUBTEMPLE skrev:
Anyway, nogen der ved hvordan proceduren præcis kan forventes at blive vedr dokumentation osv ved competitive crossgrade købt andre steder en Steinberg selv ??? (ja, jeg HAR selv søgt) :-)
Jeg købte også en crossgrade hos JRR.

Jeg skulle bare indtaste den tilsendte kode på MySteinberg-siden. Den side var så nede i 4 dage :dollargrin: - men da den kom op igen, så kørte det fint.
Jeg skulle ikke give yderligere bevis på ejerskab af anden DAW.

Hmmm, JRR siger: "det letteste ville være hvis du bare skrev licens-nummeret i kommentarfeltet ved bestilling" :-)


Spørgsmål til dig samt alle der kender Cubase 10 Pro

1. Er det ALLE de vst-instrumenter der er listet på produktsiden der OGSÅ vil være brugbare i en anden DAW ??? evt Hvilke ???

2. Er der tale om gode instrumenter der evt delvis retfærdiggør crossgrade-prisen i sig selv ????

(især Padshop og Retrologue 2 der har interesse, div SE-versioner kan desværre ikke upgraderes, Padshop skal opgraderes til Pro, Retrologue 2 er hel)

3. Kan Cubase noget helt unikt som ville gøre at man kunne bruge den til visse opgaver uden for S1, på samme vis som en extern editor eller effekt ???
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

1. Det er umiddelbart kun to af instrumenterne - Padshop og Retrologue, der dukker op i Studio One.

2. Tjaa - det er jo en smagssag - især når man har læssevis af andre instrumenter. Så for mit vedkommende er det en meget lille del af af "retfærdiggørelsen". :wink:

3. Dunno - jeg har kun siddet og rodet en smule med det. Det har kun fået mig til at blive endnu gladere for, at jeg skiftede til Studio One.

Min hovedårsag er, at jeg fik tilgang til mine gamle Cubase-projekter igen. Jeg ville nok ikke have investeret i Cubase, hvis det ikke var for det. Så det er fint. Men jeg får også smidt dem, der er værd at gøre noget ved over i Studio One til viderebearbejdelse.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:1. Det er umiddelbart kun to af instrumenterne - Padshop og Retrologue, der dukker op i Studio One.

2. Tjaa - det er jo en smagssag - især når man har læssevis af andre instrumenter. Så for mit vedkommende er det en meget lille del af af "retfærdiggørelsen". :wink:

3. Dunno - jeg har kun siddet og rodet en smule med det. Det har kun fået mig til at blive endnu gladere for, at jeg skiftede til Studio One.

Min hovedårsag er, at jeg fik tilgang til mine gamle Cubase-projekter igen. Jeg ville nok ikke have investeret i Cubase, hvis det ikke var for det. Så det er fint. Men jeg får også smidt dem, der er værd at gøre noget ved over i Studio One til viderebearbejdelse.

Super, tak for det hurtige svar, jeg hælder også til at springe over, også fordi der lige røg et nyt kamera I kurven I går :dollargrin:

Et tilbud på deres Absolute-bundle med alle instrumenter ville have været meget bedre, da Padshop Pro og Halion er hvad jeg først og fremmest er interesseret i,.... desværre har jeg aldrig set denne bundle på tilbud,... og de 3700 kr vil jeg ikke gi når man kan få Halion brugt eller på sale lejlighedsvist til 1500-1800 kr, og muligvis noget lignende med Padshop


Retrolgue virker fin, men kan undværes, retro-tingene står allerede i kø her uden at blive brugt noget videre :-)

Crossgrade tilbudet giver KUN mening hvis Cubase Pro 10 kan noget unikt brugt som en simpel editor, (det kunne f.eks. være en pitch eller elastisk audio, eller tune, vocoder, noise-remover, der gav baghjul til alt andet på markedet)

Jeg gider på ingen made at gå i dybden med Cubase for det er ikke en ny DAW jeg mangler
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

bump'er lige, det er vist sidste dag i dag mandag.

Nyt svar