SOLGT: TL Audio Ivory VP5051 (semi defekt?)

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Crevil
Medlem
Indlæg: 733
Sted: Brabrand

SOLGT: TL Audio Ivory VP5051 (semi defekt?)

Indlæg af Crevil »

Channelstrip (rørkompressor, eq, gate og preamp) fra TL Audio.
Købt her inde i 2014, men fik aldrig brugt den. (http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=2 ... 51#p546963)

Tidligere sælger skriver:
KristianNielsen skrev: Sidst jeg brugte den, opførte den sig dog lidt mærkeligt. Nogle gange når jeg brugte den, kommer der ikke ret meget lyd ud - hvis jeg skruede helt op for outputtet, kunne jeg lige fornemme lyden i baggrunden. Andre gange virkede den perfekt. Om det er et rør som skal skiftes, en løs forbindelse eller noget helt tredje ved jeg ikke - jeg har ingen forstand på det tekniske. Tænker dog, at hvis man har noget teknisk snilde, at det er til at rette.
Sendes ikke, men kan afhentes i Brabrand/Aarhus C og har jævnligt ture mod Silkeborg.

Pris: 300,- (før 400,-)
TL-Audio Ivory VP5051.jpg
TL-Audio Ivory VP5051.jpg (2.26 MiB) Vist 916 gange
Senest rettet af Crevil tirs 5. dec 2017 09:52, rettet i alt 2 gange.

Medlemsavatar
proflow
Forum Donator
Indlæg: 787
Sted: Vanløse

Indlæg af proflow »

Er der nogen chance for at den kan komme over til sjælland ?

400 er jo en yderst fin pris, og det vil jeg gerne gi dig, men problemet ligger lidt i fragten.
Lars Louvré

Medlemsavatar
Crevil
Medlem
Indlæg: 733
Sted: Brabrand

Indlæg af Crevil »

Jeg har ingen planer om at komme til Sjælland i nærmeste fremtid, så kan ikke byde dig dét.
Fragten (og indpakning) ryger oven i hvis jeg skal sende den afsted. Den vejer alligevel en slat..

Medlemsavatar
Crevil
Medlem
Indlæg: 733
Sted: Brabrand

Indlæg af Crevil »

Jeg bumper lige denne op med en reducering i pris. Måske nogen bider på til 300 kr?

Medlemsavatar
Niklas
Medlem
Indlæg: 146
Sted: Holte

Indlæg af Niklas »

Jeg tager den gerne for 300. Men jeg sidder på sjælland... Jeg har svigerfamilie i Viborg, det er så vidt jeg ved i retning af Silkeborg. Ville du være villig til at sætte den af der?

Medlemsavatar
Crevil
Medlem
Indlæg: 733
Sted: Brabrand

Indlæg af Crevil »

Viborg er et godt stykke længere nord/vest på end Silkeborg, så det er ikke lige på vejen.

Medlemsavatar
Niklas
Medlem
Indlæg: 146
Sted: Holte

Indlæg af Niklas »

Måske, ikke men det er ca den rigtige retning. Det er så vist jeg ved bare at springe på letbanen og så er man der :-)
(Jeg er naturligvis fuld af forståelse for at det er ca dobbelt så langt)

Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Indlæg af Madelaire »

Hej. Jeg vil gerne købe den. Er også på Sjælland, men betaler gerne for fragt oveni hvis du sender den med postnord (mener det koster knap 100 bobs).

Medlemsavatar
Crevil
Medlem
Indlæg: 733
Sted: Brabrand

Indlæg af Crevil »

Jeg er ikke interesseret i at sende. Den kan afhentes i de nævnte områder

Medlemsavatar
Jakobz
Medlem
Indlæg: 53
Sted: Århus

Indlæg af Jakobz »

Har sendt en pb :)

Nyt svar