Nogen der om der findes en mod-tracker der kan tage ogg files ?
Venligst Thomas
Mod tracker - ogg files
Tror da Renoise kan læse ogg.
har en anden kilde der siger at den ikke kan. Men hvis du mener den kan maa jeg da lige proeve.
ogg står under supported formats for sample imports:
http://tutorials.renoise.com/wiki/Disk_Browser
Ja, prøv den. Renoise er slet ikke så dum endda.
http://tutorials.renoise.com/wiki/Disk_Browser
Ja, prøv den. Renoise er slet ikke så dum endda.

Nu har jeg proevet det og den tager ganske rigtigt ogg files. Men desvaere naar jeg gemmer filen i standard Xm format bliver alle samples converetet tilbage til wav. hmm... Nu vil jeg proeve at finde ud af en loesning paa det. Hvis der er nogen her der har erfaring med det modtages al hjaelp..
Venligst Thomas
Venligst Thomas

Hvorfor vil du også gemme dine samples i ogg? Pladshensyn?dr_tolle skrev:Nu har jeg proevet det og den tager ganske rigtigt ogg files. Men desvaere naar jeg gemmer filen i standard Xm format bliver alle samples converetet tilbage til wav. hmm... Nu vil jeg proeve at finde ud af en loesning paa det. Hvis der er nogen her der har erfaring med det modtages al hjaelp..
Venligst Thomas
- Torben
naa det var Torben, var lige i tvivl.. 
Det er af plads hensyn. Jeg laver jo mobilspil og der er fil-størelse ofte et problem. så jeg prover at finde en måde at komme rundt om dette på. Grunden til at vi vil bruge tracker format i unity er at vi vil være i stand til at ændre tempo for at kunne syncronisere dette til løbetempoet af vores figur i spillet.
Tolle

Det er af plads hensyn. Jeg laver jo mobilspil og der er fil-størelse ofte et problem. så jeg prover at finde en måde at komme rundt om dette på. Grunden til at vi vil bruge tracker format i unity er at vi vil være i stand til at ændre tempo for at kunne syncronisere dette til løbetempoet af vores figur i spillet.
Tolle