Zen Studio Portable Audio Interface

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Zen Studio Portable Audio Interface

Indlæg af Rosenfeldt »

Det her ser ret lækkert ud! http://www.antelopeaudio.com/en/product ... -interface

The first studio-quality portable solution with 20 analog inputs, 12 mic preamps and DSP effects, featuring 38 simultaneous input and 32 output channels. Zen Studio is planned to start shipping by the end of the second quarter, 2014 with a prospected price of $2,495.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Skal ALT den potentielle data virkelig kunne transporteres over "1 Low-latency high-bandwidth USB 2.0" port? Jeg er tæt på at sige at det vil jeg se før jeg tror det.
Men det ligner da en sej og kompakt løsning.

Medlemsavatar
Crevil
Medlem
Indlæg: 733
Sted: Brabrand

Indlæg af Crevil »

Ja, det er ret godt pakket ind! Spændene lille enhed!

Medlemsavatar
Preben Friis
Medlem
Indlæg: 3170
Sted: CPH

Indlæg af Preben Friis »

Christoffer I. N. skrev:Skal ALT den potentielle data virkelig kunne transporteres over "1 Low-latency high-bandwidth USB 2.0" port?
Hvis man nærlæser materialet så er det 24 i/o over USB.... ikke 38 som man kunne tro.
[size=85][url]http://hindenburg.com[/url][/size]

Medlemsavatar
scofield
Medlem
Indlæg: 223

Indlæg af scofield »

Christoffer I. N. skrev:Skal ALT den potentielle data virkelig kunne transporteres over "1 Low-latency high-bandwidth USB 2.0" port? Jeg er tæt på at sige at det vil jeg se før jeg tror det.
Men det ligner da en sej og kompakt løsning.
Hvorfor ikke? En high-speed USB 2.0 port kan i praksis overføre 50% af maksimal båndbredde, hvilket er 480/2 mbit/s. Det burde give plads til fx godt 100 x 24 bit, 96 kHz, og endnu flere kanaler med langsommere kvantisering.

Medlemsavatar
Crevil
Medlem
Indlæg: 733
Sted: Brabrand

Indlæg af Crevil »

Det gælder vel kun hvis vi overføre rå data. Der overføres jo andet en lyd over USBen. Alt information til SW omkring enheden ligger også på den..

Medlemsavatar
jakobole
Forum Donator
Indlæg: 1079
Sted: København / Vanløse

Indlæg af jakobole »

Joh, men der er stadig masser af overhead, så jeg kan ikke se problemet.
Microsoft Certified MCSA

Nyt svar