Native Instruments Battery 4

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
proflow
Forum Donator
Indlæg: 787
Sted: Vanløse

Native Instruments Battery 4

Indlæg af proflow »

Er der nogen som kan fortælle mig hvad den umiddelbare forskel er på Battery 3 og den nye 4'er ?

Giver det mening at investere i 4'eren ?
Lars Louvré

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10301
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Umiddelbart sælger de den på:
  • Lightning-fast workflow for maximum creativity
  • Supercharged library for electronic and urban styles
  • Inspiring effects, intuitive routing and sidechaining
Men her er lidt mere dybdegående info på de nye funktioner:
http://www.native-instruments.com/en/pr ... battery-4/

Jeg tror mest det er nye samples + funktioner fra maschine der kunne gøre den interessant for battery 3 brugere..
Det ligner lidt, at det er de ting man normalt selv router sig frem til, i f.eks. logic som de forsøger at gøre inde i selve plugin'et..
http://www.native-instruments.com/en/pr ... ntent=2468

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Overvejer at opdatere min Battery 2 til 4'eren. Kunne rigtig godt li' at arbejde med 2'eren, men stoppede da jeg fik ny computer, da 2'eren på ingen måde er gearet til 64bit OS og ikke kunne tåle at der blev loadet for meget ram i Cubase, og så havde Cubase 6 Groove Agent One indbygget som var fin nok til mit brug. :) Men det kunne helt klart være interessant med 4'eren.
Hey, jeg kan se at den loader både rex og rx2 filer.
Tror jeg må glo lidt mere på den. :)

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Jeg synes det er en fed opdatering. Ikke så forfærdelig meget nyt under solen rent funktions mæssigt, men jeg vil give dem ret i at workflowet er optimeret gevaldigt. Alene af den grund vil jeg anbefale dig at opdatere til 4'eren.

To ting jeg er glad for i 4'eren udover det nye look og generelle workflow ændringer:

1. SSL comp/Eq
2. Det er nu muligt at rokere rundt på effekt kæden

Medlemsavatar
Tobe
Forum Donator
Indlæg: 698
Sted: Aarhus

Indlæg af Tobe »

Den ser simpelthen så godt ud at man bare MÅ have den uanset funktionalitet :shock:

Medlemsavatar
Fabian
Forum Donator
Indlæg: 1011
Sted: Redhotplanet.dk

Indlæg af Fabian »

Til mit workflow i Bat. savner jeg fortsat undo-redo + en snedig patch så man nemt kan mirror et Kit til Live's Drum Rack.. :dollargrin:
"Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The ones who see things different"

Default avatar
bizarmusik
Medlem
Indlæg: 130

Indlæg af bizarmusik »

Proflow - går ud fra du bruger Battery til at lave hiphop med?
Synes det virker somom at den er blevet rettet mere imod elektronisk musik, og hvis funktionerne er de samme, så ryger mit incitament til at købe 4'eren ihvertfald (da jeg også laver hiphop)

Nyt svar