Apple's WWDC Keynote kl. 19.00

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Trond Olsen
Medlem
Indlæg: 453
Sted: tættest på Herlev

Apple's WWDC Keynote kl. 19.00

Indlæg af Trond Olsen »

Hva, følger I også med, når der sandsynligvis er amerikansk iPhone release her kl. 19.00 hvor Steve Jobs vil holde sin årlige tale som åbning til et eller andet de kalder WWDC? Sidste år kom 3gs'eren til samme arrangement, og i dag har de allerede hængt iPhone-agtigt tema op, i den hal hvor der skal være WWDC.

Jeg følger med på Appleinsider.com -> Livecoverage
Blop.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Board index » Forum » Computer & Software

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Og nu skal jeg have en Iphone.....når den kommer.

Medlemsavatar
Runen
Medlem
Indlæg: 2437

Indlæg af Runen »

Ja, så snart den kommer til Danmark skal jeg helt sikkert opgradere til iPhone 4. Det er godt nok en savle-værdi satan. Damn jeg glæder mig :)

Medlemsavatar
Kim Olesen
Medlem
Indlæg: 1765
Sted: Odense

Indlæg af Kim Olesen »

Runen skrev:Ja, så snart den kommer til Danmark skal jeg helt sikkert opgradere til iPhone 4. Det er godt nok en savle-værdi satan. Damn jeg glæder mig :)
+ 1. Prøvede at udfritte en i den lokale 3 butik men han vidste ikke engang at der var en ny på vej. Eller også var han mega god skuespiller.
and in the end the love you take, is equal to the love you make.
http://www.myspace.com/kimolesen

Medlemsavatar
higher
Forum Donator
Indlæg: 1135

Indlæg af higher »

Kim Olesen skrev:
Runen skrev:Ja, så snart den kommer til Danmark skal jeg helt sikkert opgradere til iPhone 4. Det er godt nok en savle-værdi satan. Damn jeg glæder mig :)
+ 1. Prøvede at udfritte en i den lokale 3 butik men han vidste ikke engang at der var en ny på vej. Eller også var han mega god skuespiller.
Hvorfor skulle han også vide noget, som ingen andre end Apple selv kender til?? Så det er da HELT fair :)
[b]Med venlig hilsen

Thomas H[/b]

[i][size=85]Husk, tv skal ses på nettet!![/size][/i]

Medlemsavatar
AndersFriis
Medlem
Indlæg: 184
Sted: Frederikssund

Indlæg af AndersFriis »

juli 2010 :D
Anders Friis

Medlemsavatar
Trond Olsen
Medlem
Indlæg: 453
Sted: tættest på Herlev

Indlæg af Trond Olsen »

Der er sgu under 2 måneder til den er i dk! 8-)

Gad vide om man kan vælge mere end Telenor, Telia og 3? Måske kan man vælge "4"? :roll:
Blop.

Medlemsavatar
Kasper.
Medlem
Indlæg: 1229
Sted: København

Indlæg af Kasper. »

Og så var det sku den :shock:

Medlemsavatar
Trond Olsen
Medlem
Indlæg: 453
Sted: tættest på Herlev

Indlæg af Trond Olsen »

Jeg er faktisk hamrende ærgelig over den ikke har 64 gb, eller bare mere.. For jeg har lige omkring 29 gb musik på min computer, så hvis jeg skal kunne udnytte iPhonen, så skal jeg altså ikke have alt musik overført på. :S

EDIT: Bander for meget.
Blop.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jam'n er der andet at sige end.. iPhone 3Gs 16GB sort, til salg :-P
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Total circle wank ... men den ser da fin ud. :-D

Medlemsavatar
Malthelm
Medlem
Indlæg: 581
Sted: København

Indlæg af Malthelm »

Den har ingen mangler nu efter min mening.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Ugevisning i kalenderen?

Først der køber jeg en....

Medlemsavatar
stjernemusik
Medlem
Indlæg: 906
Sted: København

Indlæg af stjernemusik »

Det ikke svært, du henter bare en "kalender" i iCal. Så står hvilken uge det er hver mandag :)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg tænker på dags/ugevisning som på Nokias mobiltelefoner. Klart den bedste og mest overskuelige måde at gøre det på.

Med iPhone/iCal kan man aldrig se et overblik over alle ugens aftaler med det samme. Det er desværre ubrugeligt for mig som kalender.

Jeg synes det er en kæmpe fejl af Apple.

Medlemsavatar
stjernemusik
Medlem
Indlæg: 906
Sted: København

Indlæg af stjernemusik »

Ja, det kunne faktisk godt bruges, men nu må vi se. De opdaterer jo os løbende...

Medlemsavatar
Runen
Medlem
Indlæg: 2437

Indlæg af Runen »

Holger skrev:Jeg tænker på dags/ugevisning som på Nokias mobiltelefoner. Klart den bedste og mest overskuelige måde at gøre det på.

Med iPhone/iCal kan man aldrig se et overblik over alle ugens aftaler med det samme. Det er desværre ubrugeligt for mig som kalender.

Jeg synes det er en kæmpe fejl af Apple.
Har vi ikke efterhånden snakket den til døde. Man kan jo bare downloade en anden kalender istedet (pocket informant / lite etc.). Det tager max. 10 sekunder. Hvis det er hvad du mangler i iPhone 4...så skal du da bare have bestilt en med det samme. :wink:

Medlemsavatar
Båtbåt
Forum Donator
Indlæg: 1178
Sted: Odense

Indlæg af Båtbåt »

Hald skrev:Jam'n er der andet at sige end.. iPhone 3Gs 16GB sort, til salg :-P
Hvad skal du have for den og har du et billede af den?

/BB

Medlemsavatar
Freund
Medlem
Indlæg: 1519
Sted: Fyn

Indlæg af Freund »

så får konen sgu snart ny mobil.......... ja min 3G altså :)
[b][color=#40FF00]Det er bedre at fortryde noget man HAR gjort...........[/color][/b]

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Runen skrev:
Holger skrev:Jeg tænker på dags/ugevisning som på Nokias mobiltelefoner. Klart den bedste og mest overskuelige måde at gøre det på.

Med iPhone/iCal kan man aldrig se et overblik over alle ugens aftaler med det samme. Det er desværre ubrugeligt for mig som kalender.

Jeg synes det er en kæmpe fejl af Apple.
Har vi ikke efterhånden snakket den til døde. Man kan jo bare downloade en anden kalender istedet (pocket informant / lite etc.). Det tager max. 10 sekunder. Hvis det er hvad du mangler i iPhone 4...så skal du da bare have bestilt en med det samme. :wink:
Næh det kan jeg snakke længe om endnu :-)

Hvis jeg gerne vil synkronisere med iCal på computeren så bliver det måske lidt svært at bruge en anden kalender?

Medlemsavatar
Kasper.
Medlem
Indlæg: 1229
Sted: København

Indlæg af Kasper. »

Der skal nok komme en app der løser det

Medlemsavatar
Malthelm
Medlem
Indlæg: 581
Sted: København

Indlæg af Malthelm »

Holger skrev:
Runen skrev:
Holger skrev:Jeg tænker på dags/ugevisning som på Nokias mobiltelefoner. Klart den bedste og mest overskuelige måde at gøre det på.

Med iPhone/iCal kan man aldrig se et overblik over alle ugens aftaler med det samme. Det er desværre ubrugeligt for mig som kalender.

Jeg synes det er en kæmpe fejl af Apple.
Har vi ikke efterhånden snakket den til døde. Man kan jo bare downloade en anden kalender istedet (pocket informant / lite etc.). Det tager max. 10 sekunder. Hvis det er hvad du mangler i iPhone 4...så skal du da bare have bestilt en med det samme. :wink:
Næh det kan jeg snakke længe om endnu :-)

Hvis jeg gerne vil synkronisere med iCal på computeren så bliver det måske lidt svært at bruge en anden kalender?

Tror du ikke man kan sync'e flere kalendere ?
Jeg har godt 10 forskeillige som sagtens kan synkroniseres alle sammen.


En sidste ting vil være at når man skal skrive en besked til nogle, så skal der ikke titte bogstaver frem, men tal så man kan skrive nummeret... Det fatter jeg ikke hvorfro der ikke har ændret

Medlemsavatar
Runen
Medlem
Indlæg: 2437

Indlæg af Runen »

Holger skrev:
Runen skrev:
Holger skrev:Jeg tænker på dags/ugevisning som på Nokias mobiltelefoner. Klart den bedste og mest overskuelige måde at gøre det på.

Med iPhone/iCal kan man aldrig se et overblik over alle ugens aftaler med det samme. Det er desværre ubrugeligt for mig som kalender.

Jeg synes det er en kæmpe fejl af Apple.
Har vi ikke efterhånden snakket den til døde. Man kan jo bare downloade en anden kalender istedet (pocket informant / lite etc.). Det tager max. 10 sekunder. Hvis det er hvad du mangler i iPhone 4...så skal du da bare have bestilt en med det samme. :wink:
Næh det kan jeg snakke længe om endnu :-)

Hvis jeg gerne vil synkronisere med iCal på computeren så bliver det måske lidt svært at bruge en anden kalender?
Nu kender jeg ikke alle apps, men Pocket Informant f.eks. har snart iCal integration. Indtil videre har jeg kun prøvet google kalender sync'en.(da den sync'er 'over the air') Så kan du bruge google sync til at sync'e til iCal, og så bør det vel egentligt virke. Der er sikkert andre apps der sync'er med iCal.

Medlemsavatar
Runen
Medlem
Indlæg: 2437

Indlæg af Runen »

Så er jeg skrevet op til en sort 32GB iPhone 4 hos 3! Sweet!

Nyt svar