David Monsdrum

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

David Monsdrum

Indlæg af david mondrup »

Jeg surfede rundt på Facebook, og gik blandt andet ind på den side hvor der anbefales nye venner - brugere, som fb regner med at jeg måske kender, baseret på fælles bekendtskaber, medlemskab af samme grupper m.v. Her blev jeg noget overrasket da jeg stødte på en anbefaling af at tilføje ham her som ven:
mons.jpg
mons.jpg (19.44 KiB) Vist 990 gange
Det er jo tydeligvis mig, men det er ikke en bruger jeg har oprettet. Hvem der så end har gjort det, har åbenbart fortrudt igen ret hurtigt, for prøver jeg at komme ind på profilen får jeg at vide at den ikke eksisterer mere. Det sjove (?) er, at jeg samtidig får anbefalet en anden af mine venner, som jeg ellers har været fb venner med i lang tid, men som altså også har fået oprettet en ekstra profil, der er væk næsten lige så hurtigt som den er blevet lavet. Det tyder altså på, at der er én af vore fælles venner der har siddet og muntret sig med at lave falske profiler på os ...

Hvad hulen skal jeg nu lige mene om det? Skal jeg blive smigret? Fornærmet? Paranoid? Eller måske bare forvirret?
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg ville blive alle tingene i følgende rækkefølge:

Forvirret
Paranoid
Smigret
Fornærmet
Forvirret

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Lars von Qualen
Forum Donator
Indlæg: 2450
Sted: Aarhus V, Danmark

Indlæg af Lars von Qualen »

Det er sgu en bummer :/
Var der nogle af dine andre venner der så var blevet venner med den fake profil ?
Lars von Qualen
LydSky - [url]https://soundcloud.com/lars-von-qualen[/url]
LydSky Alter Ego - [url]https://soundcloud.com/schwarz-child[/url]
Random - [url]http://www.facebook.com/larsvonqualen[/url]
Web - [url]http://larsvonqualen.dk[/url]

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Eller kan der evt vaere sket en obstruktion af time/space continiummet?
:morning:
Senest rettet af Vagn Hollund ons 10. jun 2009 10:42, rettet i alt 1 gang.

Default avatar
Mgb

Indlæg af Mgb »

Vagn Hollund skrev:Kan der evt vaere sket en obstruktion af time/space continiummet?
:morning:
Lidt a'la et ormehul måske? De plejer ikke at dukke op på facebook som sådan, men man kan jo aldrig vide.. Hmmmmm?

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Vagn Hollund skrev:Kan der evt vaere sket en obstruktion af time/space continiummet?
:morning:
:jam:
skriver noder

Default avatar
Bunuel
Medlem
Indlæg: 42

Indlæg af Bunuel »

Vagn Hollund skrev:Eller kan der evt vaere sket en obstruktion af time/space continiummet?
:morning:
HAHAHAHAHA!

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

SpYkE112 skrev:Det er sgu en bummer :/
Var der nogle af dine andre venner der så var blevet venner med den fake profil ?
Well, i så fald har den fake profil taget de venskaber med sig ud i intetheden, da den blev slettet. At klikke på profilen er lidt en spøgelsesoplevelse; man føres blot til en fejlmeddelelse, så det er lidt som om, dens opdukken blandt mine potentielle venneemner er et ekko af en slettet eksistens. Spooky.
Vagn Hollund skrev:Eller kan der evt vaere sket en obstruktion af time/space continiummet?
:morning:
Yes!! Endelig sker det også for mig. Og jeg som troede at man skulle hedde Arthur Dent eller Linda og Valentin ...
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Nyt svar