Pas på ikke at brænde fingrene på MacBook Air!

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mikkel_J
Medlem
Indlæg: 585

Re: Pas på ikke at brænde fingrene på MacBook Air!

Indlæg af Mikkel_J »

jeg prøvede den til gengæld igår i fona. HOLD KÆFT hvor er den tynd. det er jo vanvid.
Mikkel Juul Jensen

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Skod os da.. :/

Medlemsavatar
Madshjensen
Medlem
Indlæg: 287
Sted: Hals

Indlæg af Madshjensen »

syntes de skulle bruge deres energi på at holde deres kvalitet niveau oppe og ikke lave sådan noget tyndt lort.. :puke:

var der ikke engang en lort som smiley?

Default avatar
niklasni1
Medlem
Indlæg: 1533
Sted: Den ekstreme vestegn

Indlæg af niklasni1 »

Jeg er totalt med på hvad Apple prøvede med MacBook Air, men den er bare for meget... MacBook Cube.

Når de engang går for en tusse skal jeg klart have en til samlingen.
Nobody noes.

Medlemsavatar
opjazz
Medlem
Indlæg: 87
Sted: København

Indlæg af opjazz »

Men helt ærligt: var det ikke forudsigeligt? At den ville brænde varm? Jeg tror bare man skal vente på næste generation (eller måske næste igen) tænk på macBook Pro'en - der var også en masse problemer med de første generationer. Og jeg tror ikke at det hele kan klares med softwareupdates...
MacBook Pro M1, Logic Pro, MOTU M2

Default avatar
Hans Nissen
Forum Donator
Indlæg: 825

Indlæg af Hans Nissen »

Den skal bare omdøbes: "Hot Air"! :lol:


Medlemsavatar
Ngoi
Forum Donator
Indlæg: 182
Sted: Frederiksberg

Indlæg af Ngoi »

Var varmeudvikling ikke også netop et af problemerne med de første MBP'er ?

Jeg venter i øvrigt lige nu på en ny MBP der ifølge Apples shipment tracking skulle lande idag :please:
Aka. Kasper

[i]"I sing sometimes for the war that I fight
'Cause every tool is a weapon -
If you hold it right."[/i] Ani DiFranco

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Indlæg: 3504
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »

Testede en Macbook Air jeg havde lånt fra mit arbejde i en weekend. Kan SLET ikke genkende hvad der står på DRs hjemmeside. Lagde Logic Studio på den og arbejde med et mix -den blev varm, men ikke så varm at jeg ikke kunne side med den på skødet. Når jeg bare sad og surfede og skrev mails, var den slet ikke varm.

Medlemsavatar
dfg_MacGyver
Medlem
Indlæg: 1209
Sted: Roskilde

Indlæg af dfg_MacGyver »

benjisan skrev:Testede en Macbook Air jeg havde lånt fra mit arbejde i en weekend. Kan SLET ikke genkende hvad der står på DRs hjemmeside. Lagde Logic Studio på den og arbejde med et mix -den blev varm, men ikke så varm at jeg ikke kunne side med den på skødet. Når jeg bare sad og surfede og skrev mails, var den slet ikke varm.
underligt, her er billede fra simpel lille test jeg lavede på lånt MacBook Air :


Billede

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hahaha... :)

Medlemsavatar
saven
Medlem
Indlæg: 184
Sted: cph

Indlæg af saven »

dfg_MacGyver skrev:
benjisan skrev:Testede en Macbook Air jeg havde lånt fra mit arbejde i en weekend. Kan SLET ikke genkende hvad der står på DRs hjemmeside. Lagde Logic Studio på den og arbejde med et mix -den blev varm, men ikke så varm at jeg ikke kunne side med den på skødet. Når jeg bare sad og surfede og skrev mails, var den slet ikke varm.
underligt, her er billede fra simpel lille test jeg lavede på lånt MacBook Air :


Billede


Fedt! Så behøver man ikk at forlade studioet for at tilberede aftensmaden :dollargrin:

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Smart og alt for dyr - helt enig med Holger!

Default avatar
niklasni1
Medlem
Indlæg: 1533
Sted: Den ekstreme vestegn

Indlæg af niklasni1 »

Den ville virke fint hvis de smed en PowerPC-processor i, i øvrigt...
Nobody noes.

Nyt svar