Vigtig nyhed om Lydmaskinen
Re: Vigtig nyhed om Lydmaskinen
Kan ikke prale af at ligge i toppen af posters, men kan se, at jeg blev registreret den 23. april 2006 – så jeg vil dog holde på, at jeg har vist en vis interesse for dette community. Og jeg mener community, når jeg siger det. Har mødt ufattelig mange spændende mennesker herinde. En god stak har endda transcenderet den digitale barriere og er blevet til bekendtskaber og venskaber ude i virkeligheden.
Jeg vil også gerne sige tak til Holger og alle, der i årenes løb har bidraget til at holde dette forum kørende. Det er godt gået at få etableret et fællesskab, der snart runder 20 år – hvor bidragydernes meget forskellige politiske holdninger og livssyn aldrig har været en barriere, men snarere en styrke, om end bølgerne har gået lidt højt i ny og næ.
Jeg synes, det lyder til, at overleveringen bliver helt i Lydmaskinens ånd: åbenhed og gennemsigtighed. Selvfølgelig vil der med tiden ske ændringer, men som andre har kommenteret, tror jeg sådan set, det er en god ting.
Held og lykke på det næste stykke af rejsen, Holger – det er modigt at rykke teltpælene op og begive sig ind i en ny fase. Det er også noget, der er på vej i mit eget liv, så det bliver spændende at følge lidt med, selvom Thailand nok ikke bliver min løsning.
PS – En sidste grillaften må næsten blive sat i søen. Jeg kommer gerne i rigtig god tid og hjælper med at rigge til, lave mad osv.
Jeg vil også gerne sige tak til Holger og alle, der i årenes løb har bidraget til at holde dette forum kørende. Det er godt gået at få etableret et fællesskab, der snart runder 20 år – hvor bidragydernes meget forskellige politiske holdninger og livssyn aldrig har været en barriere, men snarere en styrke, om end bølgerne har gået lidt højt i ny og næ.
Jeg synes, det lyder til, at overleveringen bliver helt i Lydmaskinens ånd: åbenhed og gennemsigtighed. Selvfølgelig vil der med tiden ske ændringer, men som andre har kommenteret, tror jeg sådan set, det er en god ting.
Held og lykke på det næste stykke af rejsen, Holger – det er modigt at rykke teltpælene op og begive sig ind i en ny fase. Det er også noget, der er på vej i mit eget liv, så det bliver spændende at følge lidt med, selvom Thailand nok ikke bliver min løsning.
PS – En sidste grillaften må næsten blive sat i søen. Jeg kommer gerne i rigtig god tid og hjælper med at rigge til, lave mad osv.
Jeg har gået og "surmulet" over nyheden nogle dage, men er kommet frem til at det også er mega egoistisk af mig.
Virkeligheden er at du foruden at bygge dette forum og fodret det i så mange år med din erfaring, også har lavet materclasses, åbent hus, grillfester, og inviteret os med ind i din verden. Det har faktisk holdt min interesse for lyd ved lige og voksende i mange år.
Jeg bruger ofte Lydmaskinen som eksempel på at man godt kan lave et brugbart forum til vidensdeling som stadig har relevans i dag når jeg snakker med folk om samarbejde.
Tusind tusind tusind tak Holger og team (ugler og moderatorer) det har været et godt sted alle årene. Jeg håber de nye ejere finder en kreativ måde at fylde jeres fodspor ud på.
P.S. Skulle man lave den måske sidste Lydmaskine-grillaften episk, der må være nogle connections der kan trækkes i?
Virkeligheden er at du foruden at bygge dette forum og fodret det i så mange år med din erfaring, også har lavet materclasses, åbent hus, grillfester, og inviteret os med ind i din verden. Det har faktisk holdt min interesse for lyd ved lige og voksende i mange år.
Jeg bruger ofte Lydmaskinen som eksempel på at man godt kan lave et brugbart forum til vidensdeling som stadig har relevans i dag når jeg snakker med folk om samarbejde.
Tusind tusind tusind tak Holger og team (ugler og moderatorer) det har været et godt sted alle årene. Jeg håber de nye ejere finder en kreativ måde at fylde jeres fodspor ud på.
P.S. Skulle man lave den måske sidste Lydmaskine-grillaften episk, der må være nogle connections der kan trækkes i?
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 16 år med ørene i Lydmaskinen -
- donnievandango
- Medlem
- Sted: Fyn
Jeg er naturligvis utroligt glad på dine vegne Holger, stort tillykke med din nye retning og alle de eventyr der venter.
Og tusinde tak til dig og alle jer andre der har bidraget til verdens bedste hjørne af internettet
Jeg logger sjældent ind, men jeg er herinde og lure dagligt. Jeg elsker lydmaskinen, både grundet den gode debat, og de gode mennesker herinde, men også fordi det er et utroligt respektfuldt sted hvor der er plads til alle.
Af hjertet tak <3
Og tusinde tak til dig og alle jer andre der har bidraget til verdens bedste hjørne af internettet

Af hjertet tak <3
Thanks guys, jeg kan i øvrigt minde om at jeg giver endnu en masterclass på Demoteket i det sene efterår.
- jimmi abildgaard
- Forum Donator
- Sted: Ballerup
Vi har kun 1 liv, så det handler om at få det bedste og skønneste ud af det.
Tænker at beslutningerne har været lang tid under vejs og svære at tage.
Kæmpe respekt for det.
Glæder mig til at følge med i dine nye eventyrer både her og på Facebook.
Kæmpe kram <3
Tænker at beslutningerne har været lang tid under vejs og svære at tage.
Kæmpe respekt for det.
Glæder mig til at følge med i dine nye eventyrer både her og på Facebook.
Kæmpe kram <3
- Søren Bendixen
- Medlem
- Sted: Jutland denmark
Tak for indsatsen. Jeg håber fortsat at få brug for dine gyldne ører og dit supermusikalske touch.
Bedste hilsener
Søren Bendixen
Bedste hilsener
Søren Bendixen
Firma: Audiotect
[url]audiotect.dk[/url]
[url]http://twitter.com/SorenBendixen[/url]
[url]http://listn.to/soerenbendixen[/url]
[url]audiotect.dk[/url]
[url]http://twitter.com/SorenBendixen[/url]
[url]http://listn.to/soerenbendixen[/url]
-
- Forum Donator
- Sted: Lyngby RADIO
+1 på grill
Jeg tager nogle venstreorienterede analoge veganer burgere med til grillen
Og forbereder min hyldest og festtale til Holger og holdet -
I få, betyder rigtigt meget for mange, bare så I er klar over det!
Tak for Jer!
Jeg tager nogle venstreorienterede analoge veganer burgere med til grillen
Og forbereder min hyldest og festtale til Holger og holdet -
I få, betyder rigtigt meget for mange, bare så I er klar over det!
Tak for Jer!
Maximum bass - on ALL frequencies!
Den eneste strip I får at se bliver i hvert fald en channel strip.
- Rosenfeldt
- Forum Donator
- Sted: Hørsholm
Den skød du lige fra hoften ..Holger skrev: ons 14. maj 2025 14:00 Den eneste strip I får at se bliver i hvert fald en channel strip.