Hey
Jeg kan ikke login på lydmaskinen.dk efter jeg har fået ny imac.
Det er både på safari og chrome.
Det er ikke muligt at sætte censor på medlems navn og password
Nogen ideer?
Kan ikke login på lydmaskinen.dk
Kan ikke login på lydmaskinen.dk
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas
Div. Guitar og bas
Sætte censor? Mener du cursor? Altså du kan ikke få lov at inputte i de to felter?
Hvilken fejl oplever du?
Har du prøvet at trykke tabulator-tasten for at hoppe til indtastningsfelterne ét ad gangen?
Hvilken fejl oplever du?
Har du prøvet at trykke tabulator-tasten for at hoppe til indtastningsfelterne ét ad gangen?
Altså du kan ikke få lov at inputte i de to felter? Ja
Har du prøvet at trykke tabulator-tasten for at hoppe til indtastningsfelterne ét ad gangen? Har prøvet nu og det virkede

Har du prøvet at trykke tabulator-tasten for at hoppe til indtastningsfelterne ét ad gangen? Har prøvet nu og det virkede
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas
Div. Guitar og bas
Jeg har lige oplevet det samme problem i Brave.
I højre side kunne jeg ikke trykke på "Nye indlæg". Jeg prøvede så at åbne siden i et private window. Her oplevede jeg ikke at kunne markere login-felterne. Fælles for begge problemer, var at jeg kunne løse det ved at skjule video-elementet via. developer tools.
I Safari ser snevejret ud til kun at være i hovedfeltet på siden og ikke den højre menu. I Brave oplever jeg at snevejret fylder hele siden og dermed også dækker for menuen i højre side. Hvis jeg zoomer ud i browseren, så løser det faktisk også problemet.
Edit: Jeg kan reproducere det både på Windows og macOS, det sker når opløsningen er for lav. Hvis man zoomer ud, virker det fint. Man kan faktisk også reproducere det i Safari, hvis man bare zoomer lidt ind. Jeg sidder på en 13" MacBook.
I højre side kunne jeg ikke trykke på "Nye indlæg". Jeg prøvede så at åbne siden i et private window. Her oplevede jeg ikke at kunne markere login-felterne. Fælles for begge problemer, var at jeg kunne løse det ved at skjule video-elementet via. developer tools.
I Safari ser snevejret ud til kun at være i hovedfeltet på siden og ikke den højre menu. I Brave oplever jeg at snevejret fylder hele siden og dermed også dækker for menuen i højre side. Hvis jeg zoomer ud i browseren, så løser det faktisk også problemet.
Edit: Jeg kan reproducere det både på Windows og macOS, det sker når opløsningen er for lav. Hvis man zoomer ud, virker det fint. Man kan faktisk også reproducere det i Safari, hvis man bare zoomer lidt ind. Jeg sidder på en 13" MacBook.
Microsoft Certified og Apple fanboy!
Jeg kan reproducere problemet (i Chrome/W11), hvis opløsningen er for lav til at sidebaren kan være der og derfor bliver flyttet til bunden af siden. Det må jeg lige prøve at kigge på i weekenden ..keen skrev: fre 13. dec 2024 08:10 Jeg kan reproducere det både på Windows og macOS, det sker når opløsningen er for lav. Hvis man zoomer ud, virker det fint. Man kan faktisk også reproducere det i Safari, hvis man bare zoomer lidt ind. Jeg sidder på en 13" MacBook.
Virker login hvis du bruger "power-knappen" øverst til højre i menuen?
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp