Grunden hertil er faktisk mere positiv, end det lyder til. Min første single “We Live Tonight” har modtaget så meget positiv respons fra ind- og udland, herunder top-producere, dj’s og radiostationer. Den bliver spillet på mange radioer i Danmark, England, og sjovt nok Italien, samt streamet af mange rundt i verden.
Næste single “Lovestreet”, som udkommer på fredag den 17. maj, har også allerede fået massiv respons fra den gruppe der har modtaget et pre-release. Her har bl.a den svenske top-producer StoneBridge (med rigtig mange internationale hits bag sig), og tyske hit-producer Klaas, givet thumps up, og har sat den på en trackliste.
Næste skridt er lidt utraditionelt, da de fleste artister “aldrig” udgiver singler så hurtigt efter hinanden. Well, jeg er nok ikke som mange andre - så det må briste eller bære. 3. single er “Going In Circles”, som godt kunne gå hen og blive et stort hit (også i radioen) under genren pop-house. Lalle-glad nummer, med god sang, og bare der-ud-af. Denne 3. single er planlagt til release fredag den 31. maj.
Planen er så følgende, at der kommer (sørme) en 4. single sidst i juni (er allerede klar ..), og så arbejder jeg målrettet - men med væsentlig mere ro i maven og fuld fokus på, at få udvalgt de sidste 6 numre, der skal være på albummet “Never Too Late”. Jeg kunne egentlig godt smide det på gaden som planlagt den 21. juni, - men jeg tænker, at jeg kan hæve kvaliteten endnu højere, da jeg så har tid til at lave endnu flere numre inden slutningen af juli.
Til slut i denne lille tale, skal der lyde et kæmpe TAK!! til alle dem der indtil videre har hjulpet og støttet mig. Det værdsætter jeg mere end I tror.