Mr. Saxobeat remix

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Default avatar
social_northpole
Medlem
Indlæg: 73

Mr. Saxobeat remix

Indlæg af social_northpole »

Så kom jeg igang igen efter et par års pause.

Smid gerne alt det kritik i har, det modtages med kyshånd.

[soundcloud][/soundcloud]

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

jeg kan ikke se hvad du får ud af det. originalen er 100 bedre. når man laver et remix skal det være af kærlighed, og man skal lave en egentlig version 2. dette er bare malkning. hvorfor laver du ikke din egen musik istedet ?

ja sorry, så har jeg lige skudt det hele ned..
det siger mig ikke noget, men jeg får lyst til at spille originalen.

du har for eksempel dræbt saxofonen totalt.... så hvad er pointen ?

Default avatar
social_northpole
Medlem
Indlæg: 73

Indlæg af social_northpole »

Det er så skønt når man for konstruktiv feedback på det tekniske, og folk pakker deres subjektive holdning til smag væk.
På den anden side kan jeg sagtens forstå din holdning. Jeg har da også massere af genre jeg ikke forstår meningen med. Med dette nr har jeg prøvet at putte originalen ind i et andet format nemlig fullon. Der er egentligt ikke så meget mere at sige til det.
Så tak fordi du tog dig tiden til at give udtryk for din holdning til smag

Btw, jeg laver masser af af musik selv, bare lige så den er på plads også.

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Der er en kende for meget bund i bassen - i starten om ikke andet ... det er som om, at der er en sub eller lignende, der forsvinder, når hats kommer ind (00:42)? Det kommer til at rode lidt med kicket (indtil 00:42) - bliver især tydeligt, når nummeret bliver mastereret og blæst lidt mere op. Det groover meget fedt efter 00:42.

Kicket har en del "klik" - det hører naturligvis til genren, men det kunne godt være lidt mindre tydeligt til min smag. Ellers ikke så meget andet at sige, end at det mangler en god mastering.

Fede fx, breaks osv. Rykker fedt. Passer godt til genren og rammer et andet publikum end originalen.

Default avatar
social_northpole
Medlem
Indlæg: 73

Indlæg af social_northpole »

Tak, det vil jeg da lige prøve at kigge på. Jeg overvejede selv om kicket manglede mere punch og om det ku udligne bassline hmm- det skal jeg da bestemt have med når jeg går igang med et nyt track. Tak for input- de er guld værd.

Nyt svar