Er opbygningen af mit track for meget?

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
AndruuT
Medlem

Er opbygningen af mit track for meget?

Indlæg af AndruuT »

Hey alle sammen :)
Jeg sidder og fifler lidt med et nyt track, men jeg syntes slet ikke jeg kan få opbygningen til at fungere. Jeg er så nåede til denne her løsning, men jeg er lidt i tvivl om hvor vidt den fungere, og om det bliver et alt for langt build op. Stykket jeg er i tvivl om er, fra 0.27 og frem til 0.57? Jeg syntes selv det virker som om der er for mange tema'er.
Hvad synes i?

EDIT: Glædeligt nytår! :dollargrin:

Medlemsavatar
steand
Medlem
Sted: København

Indlæg af steand »

Syntes der er alt for lang intro inden melodien kommer igang, og når den så kommer på omkring 0:48 sker der ligesom ikke rigtigt mere, det hele er bare en lang venten ? på hvad.
Hvis det er det, som sker på 1:40 jeg skal vente et minut og 40 på, så er jeg desværre tabt for længst som lytter. Men Det kan måske også ligge i typen af musik som ikke ligger inde for mit interesseområde. Men der stod ikke noget om Musik Stil i posten. Så derfor fik det en lytter og en kommentar.

Men held og lykke med det.

PS: Syntes ikke helt man kan kalde det et "track" endu; mere en skitse for en opbygning.
[size=85][color=#40BFFF]Audio/Akustik/Elektronik Ingeniør, producer, komponist og musiker.[/color][/size][size=80] [color=#80BFFF][url]https://soundcloud.com/techau/[/url][/color][/size]

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ja opbygningen er ret lang.. Men hvis nu der er noget vokal ind over, er nummeret jo igang meget tidligere..
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 11 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar