BOIL - "A New Decay"

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Default avatar
stig
Medlem
Indlæg: 231
Sted: Aarhus

BOIL - "A New Decay"

Indlæg af stig »

Hej Lydmaskinister,
Ville lige reklamere lidt for vort nye album "A New Decay", der havde DK release i mandags og som bliver udgivet i resten af Europa i slut-juli - I kan høre fire af numrene via http://www.boilmusic.com eller http://www.myspace.com/boilmusic.

Jeg har stået for mix (med input fra resten af bandet også, naturligvis), mens det er Tue Madsen, der har skruet på knapperne i masteringfasen. De menige anmeldere synes generelt rigtig godt om lyden og musikken som sådan, men hvad siger maskinisterne mon til det? Måske jeg kan bruge nogle af jeres kommentarer, hvis jeg også ender med at mixe det næste album :-)

Vi har iøvrigt release party i aften (d. 29. april) på Escobar i Århus fra kl 20 - åbent for alle, og der er en gratis fadbamse til de første, der dukker op ;-)

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

Et par fede numre på jeres myspace - det album burde jeg nok købe :)
A fancy tagline goes here...

Default avatar
stig
Medlem
Indlæg: 231
Sted: Aarhus

Indlæg af stig »

Jeg tænker, du bør købe det album, Dan! ;-) Tak for kommentaren!

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

Velbekomme - giv lige lyd når albumet kan købes som download - så skal jeg nok købe det...

Total tool, alice in chains fan her og det kan jeg tydeligt høre I også er, hehe... I lyder til tider lidt som danske Surfact - bare tungere...
I bund og grund bare rigtigt fedt - spiller I snart i kbh? hehe...
A fancy tagline goes here...

Default avatar
stig
Medlem
Indlæg: 231
Sted: Aarhus

Indlæg af stig »

Ved i hvert fald at det kan fås på iTunes: http://ax.itunes.apple.com/dk/artist/boil/id220414826
Og på TP Musik: www.tpmusik.dk
Men det skulle gerne kunne downloades overalt, hvor download-køb tilbydes her i DK.

Vi har været i KBH en del i løbet af de sidste par år - var der senest og spille på Raahuset i forrige måned, og har også været ofte på The Rock. Men det tætteste vi kommer indenfor den næste overskuelige fremtid bliver nok Vordingborg om 14 dage :-)

Og ja, Alice og Tool er superfedt - det nye AIC album er noget af det bedste rock, jeg har hørt længe. Aaaawesooooome!!!!

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

Duh - troede først den ville være tilgængelig efter jeres release party og der stod pre-order på jeres myspace...

Men nu har jeg ihvertfald købt den :-)

Ja den nye Alice In Chains er overraskende god - ganske god vokal uden at være Layne Staley... Hører den tit på arbejdet...
A fancy tagline goes here...

Default avatar
stig
Medlem
Indlæg: 231
Sted: Aarhus

Indlæg af stig »

Tak for støtten, det sætter vi sgu pris på - håber ikke du fortryder købet! :-)

Nyt svar