Studieplads ledig

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Default avatar
Telstar
Forum Donator
Indlæg: 354

Studieplads ledig

Indlæg af Telstar »

Jeg har et studielokale, hvor der bliver en plads ledig. Dvs. vi bliver 2 til at dele det.

Her er tale om et lækkert lyd- og akustik reguleret rum på 16m2. Det ligger i en bygning med 3 andre studier. Der er gratis wifi, køkken, opholdsrum og toilet/bad.

Jeg har en del gear, så der er begrænset plads til mere. Derfor søger jeg hvad jeg ville kalde en laptop-musiker, dvs. du laver musik primært på din laptop, og har intet eller et minimum af eksternt gear. Til gengæld har jeg en del gear du er velkommen til at benytte dig af. Bl.a. en Jupiter-4, Juno-60, OB-6, Pro-One mm. (se vedhæftede billeder for at få et indtryk).
Hvis du ikke er laptop-musiker, men f.eks. spiller på blokfløjte, saxofon eller noget helt tredje der heller ikke fylder alverden, er du naturligvis også velkommen. :-)

Her er detaljerne:
Vi deler tid og leje 50/50, så du kommer til at betale 2125,-/md. Depositum er 3 måneders husleje.
Det ligger i Vanløse, 10 minutters gang fra tog og metro.
Du kan rykke ind 1. marts.
IMG_7533 (1).jpeg
IMG_7533 (1).jpeg (338.31 KiB) Vist 1399 gange
IMG_7536 (1).jpeg
IMG_7536 (1).jpeg (327.38 KiB) Vist 1399 gange

Default avatar
Telstar
Forum Donator
Indlæg: 354

Indlæg af Telstar »

Hvis nogen overvejer, men holdes tilbage af mit krav om nærmest ikke at have noget gear, så giv lige et ping alligevel. Måske vi kunne finde ud af noget alligevel. Jeg kan ihvertfald godt optimere min plads mere, så der kunne blive bedre plads til dig/jer. :-)

Default avatar
zaviuz
Medlem
Indlæg: 2
Sted: København

Indlæg af zaviuz »

Hej er det muligt blot for at lege det en enkelt dag? Da jeg kommer med nogle svenske artister, og vi plejer normalt at bruge deres studie i Sverige, men det kunne ikke lige lad sig gøre i øjeblikket. Ville høre om du ville være villig til at leje det ud en enkelt dag. Bruger kun min laptop. Skriv endelig tilbage

Vh Oliver

Default avatar
Telstar
Forum Donator
Indlæg: 354

Indlæg af Telstar »

zaviuz skrev:Hej er det muligt blot for at lege det en enkelt dag? Da jeg kommer med nogle svenske artister, og vi plejer normalt at bruge deres studie i Sverige, men det kunne ikke lige lad sig gøre i øjeblikket. Ville høre om du ville være villig til at leje det ud en enkelt dag. Bruger kun min laptop. Skriv endelig tilbage

Vh Oliver
Hej Oliver. Det kan desværre ikke lade sig gøre.

Default avatar
Jiggy@fly
Medlem
Indlæg: 228

Indlæg af Jiggy@fly »

Pm sendt

Default avatar
Telstar
Forum Donator
Indlæg: 354

Indlæg af Telstar »

Kunne godt blive aktuelt igen. Send mig en pm hvis interesseret.

Nyt svar