Besat.

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Default avatar
malmros
Forum Donator
Indlæg: 12
Sted: Islands Brygge

Besat.

Indlæg af malmros »

Hej.

Da jeg ikke selv bruger mit studie for tiden, fremlejer jeg det i stedet.

Studiet er indrettet med vokalboks, indspillingsrum og kontrolrum fordelt på 47 kvm.

Der kan medfølge udstyr, så at det er rent plug and play til dine instrumenter, mics og computer.

Prisen for fuldtidsleje er 10.000 plus moms.

Minimum bindingsperiode er tre måneder.

Da nuværende lejer fraflytter allerede pr 1. september, hører jeg også gerne fra dig, hvis du blot ønsker et delestudie.

Det er muligt at arbejde i studiet 24/7. Studiet er en del af et større kompleks hvor mange danske og udenlandske producere og artister har deres gang. Der er rig mulighed for at mingle på den fælles rygealtan.
Der kan etableres fiberforbindelse hvis du ønsker det, og det er muligt at ændre rumfordelingen, mod lejer selv afholder omkostningerne. Dog skal det godkendes først.

Tæt på lufthavn, metro, indkøb, caféer, staden, hotel, natklub og alt andet hjertet begærer.
Mulighed for privat parkeringsplads og erhvervsadresse.
Studiet ligger på fjerde sal i en velholdt erhvervsejendom, altså ikke en klam bunker i lergravsparken, men ordnede forhold hvor profesionelle kan trives og artister udfolde deres talent.
Og der er selvfølgelig elevator lige ved døren til grej og folk med dårlig kondi. :)

Giv mig et kald på telefon 22 404 600

Vil du hellere eje end leje, kan vi også tale om dette.
Senest rettet af malmros fre 4. okt 2019 08:06, rettet i alt 2 gange.

Default avatar
Telstar
Forum Donator
Indlæg: 354

Indlæg af Telstar »

Størrelse?

Default avatar
malmros
Forum Donator
Indlæg: 12
Sted: Islands Brygge

Indlæg af malmros »

Telstar skrev:Størrelse?
47 kvm

Default avatar
Tommy65
Medlem
Indlæg: 2
Sted: Amager

Indlæg af Tommy65 »

Hej
Hvad er prisen ved køb af studiet ?
Jeg har brug for et dele studio også så kan det evt deles op eller hvorledes.
Mvh Tommy

Nyt svar