Ledigt studie på Njalsgade

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Medlemsavatar
Tom J
Medlem
Indlæg: 43
Sted: N*Bronx!

Ledigt studie på Njalsgade

Indlæg af Tom J »

Jeg mangler nogen til at overtage mit studie asap.
Studiet er ca. 15 m2 stort og har ekstern vokalboks på ca. 2 m2. Rummet er akustisk behandlet og lyder røvfedt.
Det ligger i det store pakhus på 4. sal hvor alle de fede producere sidder. Der er direkte udgang til tarresse. Adgang til the-køkken, toilet etc. Det eneste "men" er at studiet ved siden af har gennemgang igennem lokalet men det har ikke irreteret mig. Man må selvfølgelig larme alt det man har lyst til men der er ikke det store plads hvis man vil indspille trommer etc. Jeg har været rigtig glad for stedet og håber at finde nogen der kan bruge det godt.
Lejen er 3100 om måneden alt inkl.

Kontakt: Thomas Schulz
Telefon: 42242468
Mail: info@tomjmusic.com

Medlemsavatar
stjernemusik
Medlem
Indlæg: 906
Sted: København

Indlæg af stjernemusik »

1 år og jeg skal på en eller anden måde møve mig op på salen.. Æv håber der stadig er ledige studier der..

Medlemsavatar
Rux
Medlem
Indlæg: 132
Sted: Værnedamsvej!

Indlæg af Rux »

ku være tha bomb med et par pics?

Lyder ret interessant nemlig
Only when the last tree has been cut down... Will we be able to find that last damn pro-verb reciting indian and kill him. And make more money.

Medlemsavatar
Eicen
Medlem
Indlæg: 1568
Sted: 2700 Brønshøj

Indlæg af Eicen »

Stadig aktuelt ?

Nyt svar