Hippos blog

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1549
Sted: FishCorp

Hippos blog

Indlæg af Hippo »

.. måske er gendannelsen af lydmaskinen.dk det rigtige tidspunkt til at starte en blog-tråd her på lydmaskinen!

Jeg har det egentligt ok stramt med at 'spamme' om mit arbejde - men det er et eller andet sted et nødvendigt onde når man arbejder i kulissen som jeg gør, i kraft at mit virke som producer / mixer / komponist - og de kombinations-muligheder der udspringer herfra!

Stay tuned ..
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

En blog er ikke spam, folk kan jo helt frivilligt tune ind eller ud. Jeg glæder mig i hvert fald til at læse med 🙂

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Trods din store indsats for LM syntes jeg bestemt ikke du har"spammet", har tværtom et indtryk af dig som en måske ret "offline" person

De få emner du har været inde over, såsom vocoder, syntes jeg dog altid har været berigende, så ser frem til at følge din blog her

Hvad du laver i branchen, hvad du tænker om den, hvor du kommer fra, og er på vej hen,... vil sikkert være altsammen være interessant
/Dub

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3653

Indlæg af mediumaevum »

Du (hippo), Holger og andre i lydmaskinrummet, fortjener en stor tak for jeres indsats. Nu har jeg undværet Lydmaskinen (ufrivilligt) i alt for lang tid.

Jeg har virkelig savnet stedet.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Tror du har totalt misforstået konceptet @Hippo
Ca. alt du har delt har været fedt, du er dygtig til det du gør, lad os da bare få noget mere af det, også lidt mere hverdag som måske ikke er så über-fantastisk, så vi andre kan føle os godt med os selv igen. 👍
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar