(Software / Tip) Blog

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Låst
Default avatar
tmfigher
Medlem
Indlæg: 16

(Software / Tip) Blog

Indlæg af tmfigher »

Hej

Jeg vil starte den her Blog så man kan få svar på sine spørgsmål og andre ting.
Bloggen skal bruges til hvis (Du) skal have nogen tips eller om du har problemer med din software som du mangler hjælp til.

Jeg vil starte bloggen med selv at stille (Dig) nogen spørgsmål jeg vil spørge om 2 ting.

1. Når jeg har købt noget i Itunes burde den jo automatisk at gøre så jeg kan afspille filerne på mine decks men den siger bare (ERROR) og så sker der ikke rigtigt mere.

2. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man bliver godt til at Beatmixe altså skifte fra en sang over i en anden under man sådan helt ligger mærke til at der er kommet en ny sang på. Eller er der nogen der kender nogle der måske kan hjælpe, eller måske er der nogen der kender et godt sted man kan lære mere eller få mere inspiration

Håber i kan hjælpe mig med mine spørgsmål og håber i vil bruge bloggen.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Øh, er det ikke det, man bruger det her Forum til - altså spørgsmål/svar. Det vil da være dumt at stille dem i en blog, hvor alt kan rodes sammen. Jeg synes, at du bør overveje andre indgange til din blog.

Default avatar
tmfigher
Medlem
Indlæg: 16

Indlæg af tmfigher »

jeg ved bare ikke hvor man skal stille dem i forumet ?

Medlemsavatar
david mondrup  
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Du får masser af råd og svar på dit første spørgsmål i den tråd du selv startede her: http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php ... 12#p510612

Du får endda så meget svar på dit andet spørgsmål (selv om du ikke stillede det i den tråd) som at Claus tilbyder dig DJ undervisning. Hvis Slagelse er for langt væk eller du hellere vil have hjælp til at finde nogle gode Youtube tutorials, så start en ny tråd med det emne, f.eks. her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=1

Blog området er til personlige blogs om livet som producer/musiker, eller bare livet i det hele taget.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Låst