Jeg har ihvertfald valgt at sige fra nu. Jeg magter det ikke mere. jeg er træt af selvfedme og folk uden nogen som helst form for integritet der skal fortælle mig noget som helst om mit musik overhovedet. Jeg siger fra og jeg gør det kontant. Hver eneste gang jeg oplever det og uanset i hvilket forum. Også selvom det koster et exit. Jeg overlever såmænd nok. Danmark sagter bagud i forhold til resten af norden på det musikalske landkort og vi gør det fordi os der laver kommercielt musik, ikke har gjort det med oprejst pande og slået tilbage når diverse selvbestaltede feinsmeckere langer ud. Når det kommer til ignoranter er respekt noget man tager, ikke noget man får.
Lige nu overvejer jeg at droppe min podcast og bog, af frygt for jeg faktisk giver nogle af de mennesker et rygstød. Tænk sig at sidde i et fly i 10 timer ved siden af sådan en ignorant og opdage, jeg indirekte har sørget for hans levebrød. Mig der laver det lortemusik, han hader så meget, at han føler sig hævet over det og ikke mindst menneskeligt. Jeg kan sgu næsten ikke bære tanken, det er helt alvorligt ment