Thomas Høgsteds blog

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar
Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Re: Thomas Høgsteds blog

Indlæg af garcia »

lakris skrev:Fint track. Men jeg synes ikke der er meget hip hop over det(går udfra det skal være det), trommerne især er meget kedelige og lige ud af landevejen :-)
Tak for din meget fine konstruktive kritik. Jeg kan godt høre dine K76 80r drums er langt mere fremme i skoene
Deaktiveret

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3436
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Lol.. det kan jo ikke sammenlignes :-)

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

:lol:
Deaktiveret

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Så er ferien slut og freden forbi. Skal i gang med en masse produktioner og projekter. Først og fremmest skal jeg dog have en kop kaffe!
Deaktiveret

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Så har jeg slået dørene op til mit nye studie, som ligger på Dronninglund Slot.
I anledning af at studiet er på plads, tilbyder jeg 20 % rabat til alle lydmaskinen medlemmer.
I skal blot skrive jeres brugernavn når I sender mig en mail.

Studiet er velegnet til mindre indspilninger som singer-songwriter og popproduktioner, samt har godt professionelt gear.
Der er mere info om studiet her: https://www.facebook.com/nordjysklydstudie/
Mail: Thomas@nordjysklydstudie.dk
Telefon: 71992402
Deaktiveret

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Tillykke! Og det lyder som om der er godt gang i forretningen. :)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hey Thomas,

Jeg så din FB reklame omkring at få hr. og fru danmark i studiet. Men jeg savnede måske lidt nogle billeder af folk der er i studiet og er ved at indspillet et eller andet. Efter selv at have kørt studie hvor jeg i overvejende grad henvendte mig til mennesker med knuste karrieredrømme og en lav grad af integritet, er det min klare opfattelse at man skal appellere til den lille wannabe x-faktor stjerne de alle går med i maven.

Sagt på dansk; hvad med at hive et par tøser i studiet for free og bede dem slå sig løs til britney spears imens du optager dem på video?

Iøvrigt, tillykke med det! :-)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Fedt. Tillykke og god vind med projektet! :thumbup:

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Mike-air skrev:Hey Thomas,

Jeg så din FB reklame omkring at få hr. og fru danmark i studiet. Men jeg savnede måske lidt nogle billeder af folk der er i studiet og er ved at indspillet et eller andet. Efter selv at have kørt studie hvor jeg i overvejende grad henvendte mig til mennesker med knuste karrieredrømme og en lav grad af integritet, er det min klare opfattelse at man skal appellere til den lille wannabe x-faktor stjerne de alle går med i maven.

Sagt på dansk; hvad med at hive et par tøser i studiet for free og bede dem slå sig løs til britney spears imens du optager dem på video?

Iøvrigt, tillykke med det! :-)
Du har da stadig din integritet :lol:
Jeg gider ikke polterabends tilstande mere. Dem jeg får ind er oftest folk som indspiller til morgengave eller fødselsdagsfest, hvor sangen betyder meget. Det er fedt at være en del af og mærke hvor meget det betyder for dem. Efter denne her lidt overfladiske video om muligheder for personlige gaver, breaker jeg det ned i enkelte segmenter hvor der kommer videoer indenfor hvert enkelt område. Det er en kampagne jeg kører over lidt tid, med forskellige reklamer. Der kommer fra studiet, med dronevideo også og hele pisset :-D
Deaktiveret

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Christoffer I. N. skrev:Tillykke! Og det lyder som om der er godt gang i forretningen. :)
Der måtte godt være mere at lave, men det går fremad hver eneste dag :)
Deaktiveret

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

SustainerPlayer skrev:Fedt. Tillykke og god vind med projektet! :thumbup:
Tusind tak. Kom over, så laver vi noget fed 80r inspireret pop :jam:
Deaktiveret

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

garcia skrev:
Mike-air skrev:Hey Thomas,

Jeg så din FB reklame omkring at få hr. og fru danmark i studiet. Men jeg savnede måske lidt nogle billeder af folk der er i studiet og er ved at indspillet et eller andet. Efter selv at have kørt studie hvor jeg i overvejende grad henvendte mig til mennesker med knuste karrieredrømme og en lav grad af integritet, er det min klare opfattelse at man skal appellere til den lille wannabe x-faktor stjerne de alle går med i maven.

Sagt på dansk; hvad med at hive et par tøser i studiet for free og bede dem slå sig løs til britney spears imens du optager dem på video?

Iøvrigt, tillykke med det! :-)
Du har da stadig din integritet :lol:
Jeg gider ikke polterabends tilstande mere. Dem jeg får ind er oftest folk som indspiller til morgengave eller fødselsdagsfest, hvor sangen betyder meget. Det er fedt at være en del af og mærke hvor meget det betyder for dem. Efter denne her lidt overfladiske video om muligheder for personlige gaver, breaker jeg det ned i enkelte segmenter hvor der kommer videoer indenfor hvert enkelt område. Det er en kampagne jeg kører over lidt tid, med forskellige reklamer. Der kommer fra studiet, med dronevideo også og hele pisset :-D
Haha, pisse fedt.

Det er også lidt laveste fællesnævner og ville være spild af dit talent. Så det giver god mening at du ikke vil fokusere på det :-D

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Tak 8-)

Er der ingen black friday tilbud på grej og software i år?
Deaktiveret

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

garcia skrev:Er der ingen black friday tilbud på grej og software i år?
Jo altså, Plugin Alliance kører på 2. uge af deres "every friday is black friday" her i november, men der kommer jo også det fulde black friday tilbud, + julekalender (det regner jeg da med!).
Derudover ved jeg ikke. Jeg er ikke stødt på andre der snakker black friday endnu. Der er os lige et par uger til.

Medlemsavatar
asle
Forum Donator
Indlæg: 684
Sted: Cph

Indlæg af asle »

er der nogen der kan huske hvad Universal Audio plejer at gøre omk Black Friday ?

Plejer det at have udsalg på de nye ting . Som Chandler Limiter foreks ?

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

De har lige åbnet deres i dag, Asle :)
Deaktiveret

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Nå, nu bliver det lidt personligt, men min søn har sgu brug for jeres hjælp. Han har forskellige diagnoser (og så ikke mere om det) men musikken giver ham helt vildt meget ro og selvværd. Han har altid rodet med det og er ved at være ok til at rappe i forhold til sin alder. Hele hiphop kulturen er han meget betaget af og beatboxer også, samt danser lidt. Han drømte lidt om guldknappen i Danmark har talent og den gik i opfyldelse da Jarl Friis Mikkelsen trykkede på knappen til audition. På lørdag er han i semifinalen. Men han er på samtidig som der er MGP. Så alle børn og børnefamilier sidder på DR på samme tidspunkt som han er på. Det er lidt samme segment og målgruppe, så vi er lidt ærgelige og bange for det betyder farvel. Men sådan er det nu engang og intet er selvskrevet. Jeg håber dog på, at jer der læser med, vil hjælpe min søn og sende en stemme på ham alligevel. Så han kan fortsætte sin gode udvikling og få endnu en succes oplevelse, der igen kan give flere koncerter, som er det han brænder for :) Han hedder Elias
Deaktiveret

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Hvordan stemmer man? Har ikke Tv2.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

SustainerPlayer skrev:Hvordan stemmer man? Har ikke Tv2.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

:thumbup: Jeg fyrer nogle stemmer af efter 20.30.

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Tusind tak :D
Deaktiveret

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3436
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Nu så jeg så lidt fra Talent finalen, Elias er sgu meget cool :-)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja, han gjorde det godt!

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Tusind tak. Han får lært lidt. Vi tager det stille og roligt, hygger med det :)
Deaktiveret

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Nå, efter en del anbefalinger har jeg købt hele bundlen fra Slate Digital, da der var tilbud. Det betyder desværre også at jeg måtte overgive mig til ilok 3. Satans! Nu skal jeg døje med to dongles. Oh well. Glæder mig til at prøve dem af :)
Deaktiveret

Nyt svar