Sounds and Scores

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar
Medlemsavatar
lasse78
Medlem
Indlæg: 806
Sted: Los Angeles

Sounds and Scores

Indlæg af lasse78 »

Vil tro at den her blog nok meste vil være om mit filmkompositoriske arbejde, men lad os se hvad der sker! Et skridt ad gangen, og forhåbentligt kommer der nogle interessante ord på papiret. -

Pt. er jeg i gang med en kandidat på Syddansk musikkonservatorium, hvor jeg studerer komposition til film og tv. Forinden havde jeg en del erfaring med emnet, men syntes at det er rigtig brugbart at komme igennem denne "mølle" og da få muligheden for at se tingene fra nye vinkeler.

og til dem der er interesseret i lidt lyd -


- første opgave i konservatoriets regi.


- sidste nye opgave i konservatoriets regi.
Senest rettet af lasse78 tors 19. nov 2015 10:45, rettet i alt 1 gang.
sounds and scores - www.lasseelkjaer.dk

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fedt! Den her blog glæder jeg mig til at følge med i. Flotte stykker de to soundcloud links!

Medlemsavatar
pedemand
Medlem
Indlæg: 35

Indlæg af pedemand »

Wow fedt.

Sendt fra min HTC Sensation Z710e med Tapatalk

Medlemsavatar
lasse78
Medlem
Indlæg: 806
Sted: Los Angeles

Indlæg af lasse78 »

Tak for ordene drenge!

Er netop i gang med at forberede nogle kompositioner som skal indspilles med et symfonie orkester i Budapest. Vi er 10 stk fra foreningen for unge filmkomponister der drager afsted. Bryla, Kadowser og et par flere her fra, er med på teamet.

Ouverture_2012 som jeg linkede til i forrige post, bliver et af numrene som skal indspilles. Indspiller da kun strygere, messing og træblæsere sektionerne, resten holder jeg som det er.