Mens, der for 50% ikke er nogen covers. øhhh ? dvs. at Microsoft snager i hvad jeg har, af alt muligt, og kategoriserer det ?
Der er jo ikke album covers indbygget i mine mp3 filer

Hmm, jeg vidste det bare ikke..
Dato fre 18. apr 2025 14:44
Indlæg af danstanley »
FEDT !!SIDwave skrev: ↑tors 19. maj 2022 00:26 Det er 2022, og jeg har været på pension siden 2007. Og så begyndte jeg at kede mig.
Jeg kan ikke se at jeg bare sidder ved computeren i 10 år mere og laver musik hver eneste dag..
Derfor er jeg så småt på vej i rehabilitering, og skal arbejde i Odense kommune med IT.
Min musik arbejdsgang er efter de sidste 20 år med DAWs, meget meget hurtigt. Jeg ved hvad jeg vil, og smider det ind, og nu spiller jeg det også live ind. Det går lynhurtigt. Det meste af tiden går med mix og mastering og detaljer.
Anyway, forlade pension kan jeg ikke, men det bliver dejligt at andre synes at jeg kan bruges til noget, og gøre nytte i en beskyttet stilling. Det er lige oppe over nuher.
Tak Kenneth.
Lyder som godt nyt, bedste ønsker herfraSIDwave skrev: ↑tors 19. maj 2022 00:26 Det er 2022, og jeg har været på pension siden 2007. Og så begyndte jeg at kede mig.
Jeg kan ikke se at jeg bare sidder ved computeren i 10 år mere og laver musik hver eneste dag..
Derfor er jeg så småt på vej i rehabilitering, og skal arbejde i Odense kommune med IT.
Min musik arbejdsgang er efter de sidste 20 år med DAWs, meget meget hurtigt. Jeg ved hvad jeg vil, og smider det ind, og nu spiller jeg det også live ind. Det går lynhurtigt. Det meste af tiden går med mix og mastering og detaljer.
Anyway, forlade pension kan jeg ikke, men det bliver dejligt at andre synes at jeg kan bruges til noget, og gøre nytte i en beskyttet stilling. Det er lige oppe over nuher.
Jamen jeg har det da godt lige nu, og så er musikken også bedre.
jeg ved ikke, jeg vil gå til ørelægen meget snart.Holger skrev: ↑søn 19. jun 2022 09:16 Labyrintitis?
Får det en gang hvert andet år ca. Varer en halv dag ca. Skræmmende og ubehageligt. Slap af, pas på blodtrykket (mindre salt og alkohol + meget mere motion).
God fornøjelse til Gubbdata. Prøvede at få en plads men Hedning har ikke svaret.
Bliver nok sidste gang det bliver afholdt desværre.
Kan være vi ses til næste år på Tåsinge måske?
Jeg har lige fået en besked fra en ven til dig
Det var jo noget for sjov engang, hvor du skrev at du ville have at "nogen" skulle give dig en stor Mercedes.. og så fik jeg ide til at lege med voice alteration og effekt. og jeg vil hellere ha en Ferrari