Tue Finds Start til slut blog.

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar
Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Re: Tue Finds Start til slut blog.

Indlæg af T.Find »

nå, opdagede nåde der hed http://www.sonicacademy.com og det så ud som om de havde en masse goe "tech Tips" så nu har jeg betalt 260kr ca for 3måneder og så må vi jo se om det er pengene værd :)
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

arhh jeg blir liige nødt til at poste følgende:

La roux - in for the kill.....intet mindre end fantastisk!



- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Kom lige til at slå et smut forbi din profil, og kendte ikke Cluster Sound samples, så det måtte jeg lige tjekke ud. Lyder sgu til at være fede samples, der kommer jeg nok til at spendere nogle penge indenfor nogle dage. :) Så tak for "tippet". :)

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

jamen det var så lidt :) Jeg syntes de er alle pengene værd og der er super service, så thumbs up herfra. Gi lige lyd når/hvis du "investere" om du syntes om dem :)

EDIT: og så er nogle af dem heller ikke specielt dyre.....19.99 euro.
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

nå, så kom opkaldet jeg havde håbet på IKKE kom. Vores firmas kontrakt med dem vi arbejder for skal genforhandles og i den forbindelse er der 1 andet firma som har budt ind. Kontrakten dskal senest underskrives d.13 eller 19 september. Min chef ringede så igår og fortalte at det andet firma, Eltel, er røget ind til yderligere forhandling hvilket stort set er lig med at de for kontrakten. øv øv :? Men, nu må man jo så se hvad der ellers rør sig og om der er mulighed for at komme med over i det andet hvis de for kontrakten men snak lige om at få ødelagt weekenden?
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Åh skidt da.. :/

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

ja temmelig. Meen, der skulle være mulighed for at ryge med over når det er/hvis det er. Stadig bare dejligt at vide man HAR et job :) fik du købt noget ved Clustersound btw?
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

T.Find skrev:fik du købt noget ved Clustersound btw?
Nej ikke endnu. Er stadig smadret efter at ha' løbet dhl stafet i torsdags. Regnede med at jeg skulle bruge min fridag igår på at lave musik, men jeg stenede bare film og slappede af, så nu vil jeg ha' gang i noget musik om lidt, og vente med at købe samples (ellers går der hurtigt et par timer med at købe samples og lige editere lidt i dem når jeg lytter dem igennem).. :)

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

ok:) editere? hvad mener du? omdøbe eller?
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

T.Find skrev:ok:) editere? hvad mener du? omdøbe eller?
Nej hvis det nu f.eks. er loops jeg har købt så lytter jeg dem igennem og klipper ting og sager ud af dem. Bruger meget sjældent loops i mine produktioner, men kan godt finde på at bruge flere elementer fra et loop i f.eks. et beat. Hvis loopet indeholder et fedt klap eller en anden fed lyd så klipper jeg dét ud jeg kan li'.

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

nååååå, ja okay der kan jeg kun sige +1. Det meste af det fra clustersound jeg har købt, er også loops, så der skal klippes lidt. :)
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

hangover in Vegas! HAHAHA, har liiige set den. Den er fandme sjov! :dollargrin:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

T.Find skrev:hangover in Vegas! HAHAHA, har liiige set den. Den er fandme sjov! :dollargrin:
Heh ja, fed film. Sejt hvordan de får Mike Tyson med ind i den. :-D

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

ja, han er faktisk meget sjov:) Jeg var helt solgt da ham Allan, han's svoger, sparker telefonen ud af hånden på knægten i detentionen. hahaha, åhhhh. Og ham den lille kineser mafia! :lol:
,
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

de sidste 2 dage har jeg haft nattevagt OG fik da også kørt følgende igennem: The Book of Eli, The road, Daybreakers, Clash of the titans & Cirque du freak: The vampires assistant.
Jeg syntes The road var Top notch! Viggo er jo konge og angående lydsiden, fantastisk.
The book of Eli, tja, den var egentlig også ok. Jeg vil ikke spoile så der er ikke meget info men han gør det jo altid godt Denzel. Filmen virker super inspireret af spillet Fallout3 og det var, på trods af grafiken, sindsygt. Filmen var ok, stemningen bedre.
Clash of the titans & daybreakers......arhhhhh ikke de bedste film syntes jeg.
Daybreakers, kanon ide med selve historien om at menneskerne er blevet til "kvæg" og høstet for blod men handlingen haltede syntes jeg. Dog er den temmelig blodig og det havde jeg ikke ventet. Clash of the titants, egentlig ikke noget vildt. The vampires assistant var sgu meget god, der var noget over den. John reilly er også kanon jo så det ville uden tvivl løfte filmen under alle omstændigheder.

bare lidt info. Jeg mangler stadig at se "drag me to hell". Har gerne ville se den længe.......næste weekend :)
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

ja, så fik jeg fat i en yamaha DX200. Jeg har haft kig på den et stykke tid nu og byttede nmig til den. Sælger gjorde mig godt nok opmærksom på at nogle af knapperne ikke virkede optimalt og hanm skulle ha kiggede på det som et projekt men aldrig kom igang. Fint, for han sagde også at det virkede via midi, så ingen problemer lyden var der jo. MEN, så idag fik jeg pillede bagpladen af OG........hele printet "PLG150-DX" var simpelthen væk! Så det jo klart lortet ikke funker!!!! Jeg ringede og bad om at handlen gik tilbage og det var jo så ok sagde han. Fandme irriterende. Jeg tror ikke han har solgt det velvidende men for helvede hvor blir jeg mistroisk, dårlig side jeg har tror jeg. Imorgen skal jeg så ud og bytte med ham. Jeg er først tilfreds når jeg har mine monitors igen.....ØV!
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Lyder godt nok mystisk! :?

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

ja, pænt mystisk. Jeg tjekkede ebay og der skriver de fleste at de sælger DX200 MED bordet. Det sjove er at det er lige til at pille ud, en connector. Man kan så bruge det bla til at opgradere sin Motif og på den måde proppe en DX7'er i den. Spørgsmålet er så om han selv har pillet det ud, eller han er blevet snydt? Han lød temmelig overrasket da jeg ringede og sagde jeg jeg ville lade handlen gå tilbage og hvorfor. Men det er fandme lusket at pille det print ud og så sælge som defekt /(hvem der nu har gjort det), den er jo intet værd og det board er ikke til at finde tror jeg og hvis det er så koster det sikkert det samme som hele dx200. SÅ, tjeck altid om bordet er i DX/AN200 hvis i skal købe. :(
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

arhhh, så fik jeg byttet tilbage. Jeg havde sgu ondt af sælger. Han havde købt den dx200 over nettet fra tyskland. Uden at være informeret om det manglende kort, fandme surt :(

Nå, anyway, jeg er lige mødt på job til 12timer så nu vil jeg pakke min PS3'er ud, fyre op for noget mocca og så øge min score i Battlefield Bad company2 multiplayer. yeahhh, der er ikke noget federe (jo, det er der jo, men you know) end at sprænge en bygningsside fordi man ved der er en der gemmer sig. Når støvet så har lagt sig så åbner man en kande whoop ass med sin AUG. nice!!

EDIT:

Nå ja, så er DDMF's EQ'er blevet opdateret med frequency analyzer. Det var dejligt! Jeg kan klart anbefale deres EQ. Har selv denne: http://www.ddmf.eu/product.php?id=0 (samt deres ColourEQ)og den er jeg satme glad for. Især efter den analyzer og til 20$ kan man næsten ikke gå galt i byen + den ikke bruger meget regnekraft. helt klart værd at tjekke ud.
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

nu har reason aldrig rigtig sagt mig noget men jeg syntes sgu deres Dr. octoRex & Kong drumdesigner ser dejlige ud. Surt de ikke komme som separate vst's.
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
PelleB
Forum Donator
Indlæg: 903
Sted: Copenhagen / Aalborg

Indlæg af PelleB »

Du kan vel (hvis du ikke kan leve uden dem) lave lidt ReWire ? :)

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

undvære og undvære :) jeg har ikke prøvet dem endnu og det koster jo. jeg skal ihveertfald ha prøvet en demo :)
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

SÅ!!! Var med konen til scanning idag og......farmand kan vist kun lave piger så nr. 2 kommer til februar :dollargrin: yeahhhhhh
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

T.Find skrev:SÅ!!! Var med konen til scanning idag og......farmand kan vist kun lave piger så nr. 2 kommer til februar :dollargrin: yeahhhhhh
Fedt og tillykke. :)

Medlemsavatar
Furland
Forum Donator
Indlæg: 1167
Sted: Far, far away hinsidan

Indlæg af Furland »

:thumbup: Jeg kan kun lave én dreng! :-)
:sweden:

Nyt svar