Tue Finds Start til slut blog.

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar
Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Re: Tue Finds Start til slut blog.

Indlæg af T.Find »

Christoffer: Ja du har nok ret. Jeg har nok svært ved at være produktiv fordi jeg ved at der er andre ting jeg BURDE gøre istedet for at sætte mig ved computeren :) Male kælderen, lave en ny gruppe til tørretumbleren/vaskemaskinen, få båret mit værktøj ud i garagen, male trappe, stik kontakt i køkkenet, pile brusekabine ned and so on......listen er lang :puke: Det er ihvertfald grunden til jeg ikke har fået brugt mit nye rum endnu. Meeen, snart, snart.

- Ja, jeg glæder mig også til at holde ferie. SÅ kan der komme lidt fra hånden :)
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Nå, så fik jeg endelig sat mig ned og kørt lidt musik af i kælderen. Fantastisk! Det er virkelig dejligt endelig at ha fået et sted der er MIT!! :twisted: til musikken altså. Der blev fyret lidt op, især for reaktor5 med ny instrumenter/ensembles frisk hentet fra NI's hjemmeside. Det er jo næsten som at blive sluppet løs i en slik butik "den der ser fed ud, den der, den, der..." jeg måtte ligge bånd på mig selv til sidst da jeg sad og kiggede ellers kunne jeg jo blive ved at hente :) Anyway, det blev til mer leg med samples og hurtigt kreeret drumloops som så røg i sample/loops mashers, tweak tweak!! Næste gang må jeg huske at optage det men sådan går det jo nogen gange. Der blev lavet lidt 138bpm 4x4, nu skal der bare lidt effekter på og fintunes samt findes noget melodi/lead tingling så prøver jeg at uploade:)

- Ved siden af det, så må jeg da liiiiige give 5 svin for Borderlands til PS3. Åh, hvor har jeg savnet noget alá diablo bare med guns. Det er jo et blæret spil! OG OG, der kommet nyt fallout spil snart! yeahh!!!!!
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

puuuha, masser af arbejde og ingen tid, næsten, til at være på nettet. Det har næsten været helt befriende ikke at være "online". Der har så til gengæld heller ikke været noget tid i kælderen så det har været på hold, øv. MEN, i aften skal konen ud og mig og lillepigen skal i svømmeren, så hun er sikkert hammertræt og kommer i seng til tiden og SÅ er der tid til at skride i kælderen. Jeg glæder mig. Jeg glæder mig til at få lidt færdig jeg syntes jeg kan være bekendt at uploade og så endelig få en vurdering. Det blir jo med sommerfugle i maven :shock:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Furland
Forum Donator
Indlæg: 1167
Sted: Far, far away hinsidan

Indlæg af Furland »

I know the deal! ;-) Bare sig svømmeren er aflyst pga. druknefare og send hende grædende i seng! Jo før er du dér hvor det virkeligt betyder noget!!!
:sweden:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Furland skrev:I know the deal! ;-) Bare sig svømmeren er aflyst pga. druknefare og send hende grædende i seng! Jo før er du dér hvor det virkeligt betyder noget!!!
Haha :lol:

Glæder mig til at lytte noget fra dig Tue. :)

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

furland: HAHA, ja du kender det nok Thomas :) Godt at se du har fået lavet dit rum!

Christoffer: Det er godt at høre, tak for det :wink: Jeg knokler også på at få det færdigt. Det er noget 127bpm techno-ting alá Funkwerstatt - komet. Min eneste fjende er tiden :puke:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Furland
Forum Donator
Indlæg: 1167
Sted: Far, far away hinsidan

Indlæg af Furland »

Hvad skriver du så her inde for, på en dejlig helligdag istedet for at tænde for grejet og låse døren!!! ;-)
:sweden:

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

ja, gid jeg kunne. 12timers vagt, slutter først 18.30 og så op igen kl.05.00 :( man - ons og så har jeg endelig lidt fri. :)
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Furland
Forum Donator
Indlæg: 1167
Sted: Far, far away hinsidan

Indlæg af Furland »

Jeg er dog i samme båd til kl 19, så det er "same same" :-) God fornøjelse i Sydhavnen!
:sweden:

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Jeg føler med dig og jo tak, lige over der :wink:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

ja, så havde jeg jo købt Reaktor5 og det er jeg stadig rigtig glad for MEN jeg havde så Electronic instruments 2 liggende uden at blive brugt, pga en ødelagt disc. Jeg tror så at instrumenterne indgår i R5 og giver licensen til EI2 væk. Nu har jeg så fundet ud af, et godt stykke tid efter, at det gør de IKKE. tror nok lige man har fået en lang næse :cry:efter at have søgt efter FastFX i bruger biblioteket. Heldigvis er der andre fede effekter/synth whatever, men stadig....øv!
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

arh, så er det arbejdstid igen. Natte vagt, med UFC turnering i fjernsynet. SÅ fedt! og så, hvis der ikke er noget at lave, en kop kaffe og PS# - Borderlands. Tiden til at uploade mit første track kommer nærmere......glæder mig!
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Orh Tue, har lige fået købt noget af det gamle The Delta efter din opfordring, og lyden er virkelig som at blive banket tilbage til starten af år-tusind skiftet, på den fedeste måde der findes. Det er ikke en up to date produktion man lytter på, men lyden har så meget stemning og uhæmmet energi. Yibiii!!!! :twisted: :-D

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

ja det er super fedt! Godt du kan li det. Produktionen er nok ikke den bedste nej men for filen der er smæk på!!! Status for mig selv er næsten samme som sidst. Jeg skal giftes d.5 juni så der er bryllup at se til :/ ikke meget tid tilovers desværre....OG så vil konen ha malet garagen INDEN!!! Ja, det når vi da lige :puke:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Snakker vi de gamle X-dream drenge (eller det vidst kun en af dem) når i siger The Delta?
I så fald så er det møg fedt. Tungt, mørk, tyskt, funky og originalt.
http://www.myspace.com/thedeltaisback

Distortion på næsten alle lyde. :D

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

spot on avs. ja, Jeg mener X-dream var 2 og en af dem var så med i The Delta sammen med 2 andre som sparker røv, Arne & wayan aka. Spirallianz, midimiliz,exstrawelt og sikkert flere sideløbende projekter. Genren er den samme. Jeg så dem på bryggen for en del år siden og der spillede de først som midimiliz og bagefter som The delta.....det var så sindsygt!

- Her må jeg lige slå et slag for pladeselskabet Boshke beats og Horns&hoofs hvis man er til den slags.

- OG, kino oko, mums! elt anden boldgade men jeg fandt lige nogle gamle plader frem derhjemme inklusiv det her album som holder hele vejen igennem. Det mener mig på en eller anden måde om infected mushroom's Bp empire, de er begge 2 lidt skæve på en eller anden måde. BPempire var så også suuuuper fedt.


- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

nå, endnu et inlæg på en af danmarks måske verdens dårligst opdateret blogs :? jeg er simpelthen for dårlig til det, øv. Nå men anyway, sidder igen på job og har lige afsluttet 12timer søndag og mandag, alene med min ps3'er. Intet at lave stort set, så jeg fik kæmpet mig op af rangstien til level 60 i Borerlands. ahhh, det er sgu et sjovt spil. FirstPersonshooter og så med opbygning af ens karakter som man stiger i levels OG prikken over i'et er jo så det sindsyge antal af våben, 17 mill+!!!!!! man blir næsten afhængig af at jagte våben!! lidt som Diablo. åh ja, og så kalder man det at være på arbejde...??? i love it! :wink:

på hjemmefronten er der jo meget snart et bryllup der skal afvikles :party: :drunk:. 5juni for at være mere præcis. Vi er gift i forvejen men nu skal det "store/traditionelle" kirkebryllup så stå. Eller velsignelse er det jo så. Der er godt nok meget at se til og jeg tror min kone har været tæt på nervesammenbrud fordi hendes polterabend ikke har været der endnu. Den skal stå lørdagen inden og det passer liiige præcis med den dag vi skal ha sat telt op og gjort forskellige ting klar. Det faldt ikke lige i god jord, men sådan er det jo, det er vel ligesom med en eksamens opgave, man når det altid.
Jeg har så været på den første polterabend. Grunden til jeg siger den første er at drengene fra min mad loge havde bestemt sig for at holde en kun med os, så under vores planlagte påskefrokost blev det så til min polterabend. Den er lidt svær, på den ene side er jeg glad for at de har holdt for mig og tænkt på det, på den anden side var/er jeg også ærgerlig over de ikke har inviteret resten af drengene med som skal med til brylluppet. Oveni havde de ikke informeret konen om det, selvom det var planlagt en måned. Man skal passe på ikke at blive utaknemlig men det havde nu været dejligt hvis de havde tænkt på andre også. Er det tarveligt at sige?? Måske er det min forlover som er for langsom? Jeg ved næsten med sikkerhed nemlig at jeg skal noget igen her weekenden før, igen! Det er sku ikke så godt planlagt men så får man 2 stk? mærkeligt men det blir nok meget sjovt.

SÅ, der er altså ikke tid til noget musik lige pt. overhovedet! desværre. Udover det så vil konen også have malet garage og legehus inden brylluppet så der ryger tiden jo også.

Det var lidt nyt herfra....over and out!
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Furland
Forum Donator
Indlæg: 1167
Sted: Far, far away hinsidan

Indlæg af Furland »

Du skal vist bare holde skruen i vandet og tage dét som kommer med et smil, da det som du selv siger nok skal gå! Dengang jeg blev gift....*suk* gammelmandssætning... havde vi indflytningsfest dagen FØR festen, af et par millioner bier i et træ der stod lige ved siden af det store udendørs telt vi have opsat! Der kan man tale om alternative planer hvis de ikke ville finde et andet sted! Det lykkedes dog og alt gik top notch.

Mht. polterabend, så tror jeg bare du skal se på det sådan her, det første var vel lige så meget en hyggeaften med logen, hvor, hvis! der kommer en nr. 2 så er det bare en bonus. Jeg selv fik ikke nogen fordi der var for dårlig koordinering forskellige mennesker imellem, dog uden at det rør mig særligt meget da jeg har festet mere end hvad de kunne have trukket mig igennem allerede dengang :-)

Held og lykke med dagen og husk at sige til din semi-kommende kone at hun bare skal tage det heeelt rooligt! det kan o kun gå galt hvis det ikke går godt.
:sweden:

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

ja du har nok ret Thomas. Jeg tror nu også den største bekymring pt er vejret. Mht. til polterabend ja så er det jo bonus, du har helt ret, det er bare surt med dårlig koordinering MEN det jo ikke mit problem :)

- Jo tak og jeg giver hende beskeden :wink:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

nå, så er det sgu blevet tid til en update! Jeg har ikke lige tænkt over at opdaterer min blog, hvilket er for dårligt så der blir lige strammet op! Hvor kom jeg fra sidst? Nå ja, bryllup! Jeg fik da en polterabend til, hvor heldig kan man være :party: Jeg var i fuld gang med at smide telt op sammen med svigerfar ude i haven da jeg blev overrasket af drengene. Jeg havde det dog på fornemmeren, svigerpop's er IKKE en go løgner :dollargrin: Anyway, vi røg en tur i CopenhagenCablePark og det kan jeg da helt klart anbefale!!! Nøj hvor var det sjovt at stå på wakeboard, og svært! Efterfølgende ud og spise og så ind og drikke coktails, elsker coktalis!!! Så videre i en ordentlig koger!!!! Fed aften.

5. Juni stod brylluppet så, nervøs? jaaa, jeg er ikke så go til det med opmærksomheden men det gik helt fint! Jeg havde svinekøbt sodavand og sprut og åbenbart for meget for garagen indbyder da til man inviterer lydmaskinen forbi til en ordentlig svingom! Vejret holdt og vi havde skyfri himmel og masser af varme til langt ud på natten. Vi havde bestilt liveband fra kl.11.00 til klokken 02.00 og det var simpelthen fantastisk, nøj hvor blev der danset. Da min kone skulle til at holde tale og rejser sig op, bliver der helt stille i teltet. Helt stille. Lige da hun står op bliver stilheden brudt af vores datter "Mor, sæt dig ned!" Nøj, DET var sjovt. Hun er 4 :)
Alt i alt en rigtig go dag med go mad og glade mennesker. Nå ja, jeg havde gemt min nøgle til soveværelset så røvhullerne havde da bare kastet ris i bilen :-x

På musiksiden er der ikke sket meget, jeg har haft så travlt på jobbet pga ferie og sygdom at jeg intet har kunne nå. I weekenderne har den stået på "renovering" af huset. Nå ja, vi har jo også været bryllupsrejse og haft ferie selv, det glemte jeg da lige i farten:)
Nu skulle det så begynde at se lidt lysere ud mht. tiden MEN, det er så kun indtil marts, så skal jeg da liiiige være far, igen! Man når da også kun lige at ryge på, så er den hjemme 8-)

Det var lidt for nu, har stadig nogle billeder af studiet derhjemme der skal uploades og en "bygge tråd" der skal afsluttes, så jeg må lige ta mig sammen. Det blir nok ikke idag for konen har føs'dag......og hvem havde glemt gaven :oops:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fedt at I havde et godt bryllup, tillykke. :)

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3436
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Tillykke med det hele, nu læser hun forhåbentligt ikke med herinde, mht. hendes gave. :wink:

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

tak Christoffer & lakris :) nej dog ikke men det gør ikke den store forskel, for hun bustede mig igår aftes. Vi så fjernsyn og så var der en reklame eller noget i den stil og så siger hun "bare du ikke har købt den til mig" og dum som jeg er siger jeg bare "shit" og så vidste hun det jo :) men hun tog det pænt og jeg har liiige været ude i dag, på job, og spendere så jeg tror lige jeg redder den hjem. :please:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

T.Find skrev:tak Christoffer & lakris :) nej dog ikke men det gør ikke den store forskel, for hun bustede mig igår aftes. Vi så fjernsyn og så var der en reklame eller noget i den stil og så siger hun "bare du ikke har købt den til mig" og dum som jeg er siger jeg bare "shit" og så vidste hun det jo :)
Heh, surt.. :/ :-D

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

jeps, temmelig surt :doh:
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Nyt svar