Rene - Et ikke helt almindeligt liv.

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar
Default avatar
Kristofferb
Medlem
Indlæg: 672
Sted: Århus, Danmark

Re: Rene - Et ikke helt almindeligt liv.

Indlæg af Kristofferb »

Det lyder for fedt, Rene! God tur (sendt kl. 22.54 i DK)
Køb en sej T-shirt eller noget med hjem til mig? 8-)
"Rene Kim went to NY and all I got waz this lousy T-shirt"
Musik jeg laver:
[color=#408000][url]http://soundcloud.com/dererensky/[/url][/color]

[color=#FF0000]J[/color][color=#FF40FF]u[/color][color=#80BFFF]n[/color][color=#40BF40]g[/color][color=#004000]l[/color][color=#4080BF]e[/color][color=#40FFFF]t[/color][color=#BF0040]r[/color][color=#FFBF40]o[/color][color=#4000BF]m[/color][color=#BFFFBF]m[/color][color=#408080]e[/color][color=#8000BF]r[/color]

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Jeg må nok sige, at det vildeste ved New York er selve husene. Jeg skal indrømme at jeg på forhånd havde tænkt, at det er da bare en stor by, og hvorfor skulle en samling højhuse her være så meget anderledes end en tilsvarende samling så mange andre steder i verden. Men jeg havde samme oplevelse som Rene da vi steg ud af subwayen - det her er bare stort!! Der er noget særligt ved at være omgivet af ikke bare høje huse, men regulære skyskrabere. Noget særligt, der i mit tilfælde åbenbart skulle opleves for at kunne fattes. Det er indtil videre en rigtig fin tur.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Lyder lækkert. :)
Har en ven der var 1 uge i NY for et par måneder siden, han var os helt vild med det.

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Onsdag i New York.

Jeg sidder såmænd ene mand på vores Hostel. Alle andre har set kurs imod Empier State Building. men ikke jeg.
Dels er jeg højdeskræk.Dels har jeg smadrende ondt i mit ene ben. DET er godt nok en streg i regningen at være in-mobil. Der er så meget at se her.
Man kan konkluderer allerede nu, at en uge BARE iKKE ER NOK !!!
De flest fra højskolen køre stilen med ingen søvn, byturere, og tidligt op alligevel. Jeg ER ikke med. Jeg er ikke 20 længere, Det kan mærkes. Jeg går kold omkring klokken 23 og vågner omkring klokken 6, det er ganske rart. At sidde og nyde en kop kaffe der om morgenene, det er specielt.
Dog ingen regler uden untagelser. I nat vågnede jeg omkring klokken 0.00. Jeg stod op og gik ned til den lokal Deli og købte en cola. Hvor sygt er det lige !!!!! det at sidde DER. Midt om natten, og nyde en smøg, cola og den indre ro, det er specielt og klart en ting jeg kan anbefale.
Det er indiansummer agtigt i vejret. idag skinder solen feks. og det er vel en 20 Graders varme. ret fedt.
Igår var vi på guggenheim muset. Det er med i men in black. hvis der er nogle der vil have nogle billeder. i mine øjne var det altså lidt halvkedligt.
Turen derhen gik vi igennem central park. det var sq flot. det mest syrede var at der lå en sø midt i det hele. rundt om den var der selvfølgelig trær.
Det man ikke lige se hverdag var at bag trærne var alle skysraberne så. Det så altså vildt ud.

I går aftes var jeg så ude og spise med kniv og gaffel. Selvom vi kun var 5 om at dele regningen endte det som sædvanlig i kaos. lektie lært, ALTID SELVSTÆNDIG REGNINGER !!!!

viderer SQ

/renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »



/ReneKim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

.... og så sidder man her.

Ja, hvad skal jeg sige. der er sq mange ting, men ja.
I bund og grund skal jeg til at lave mit ALBUM !!! og ja, denne gang bliver det til noget (sq !!)
Releas-datoen bliver omkring slutapril-startmaj - Det bliver spændene.

Der sker sindsygt mange ting omkring mig, blandt andet sover jeg ikke for tiden. altså jeg sover om dagen, men ligger vågen hele natten. men DET skal jeg vende om , er godt i gang.
mange mennesker at forholde sig til , det er sq svært, men ja, jeg klare mig.

Ideén med at lave mit eget pladeselskab er mere end i støbeskeen, det er rent faktisk noget jeg vil. Spørgsmålet er så om jeg kan holde styr på det--- jeg mangler sq en praktisk gris til den slags :D ( men det kommer nok.... )

Jeg er godt nok alene, (som sædvanligt, kan man sige...) MEN MEN MEN jeg er sq ikke ene !!!

Fuld damp !!!

/Rene
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Åhhhh f*ck. Denne blog er den ultimative SLADDERHANK om hvad man siger man har gang i og hvad man får lavet.
Jeg har BARE mange drømme.
Pladeselvskab,tourne,Renekim,min Bo-situation. DAMN.
Og midt i det hele er JEG, Sq intet at sige til at jeg EN GANG I MELLEM MISTER FOCUS!!!

Nåh.

To Put a long story short(TO LATE!!!)
Jeg er ved at hive pløggerne op her på Engelsholm.
Stedet der har været mit hjem siden januar 2009.
30 Juni. er sidst dag her, Min lejlighed er opsagt pr. 1Juli
Og Hvad så ??
Jahhh , det er jo det...
Hey. Jeg smiler, har det godt og liver er fantastisk.
Engelsholm har betydet at jeg har LÆRT at leve som mig. Det er sq vigtigt. Jeg har fundet ud af hvad jeg vil og hvordan jeg vil. og det er sq vigtigt i en tid hvor man overhovedet ikke har tid til den slags. på den konto er jeg rimelig heldig for jeg har......... TIDEN til at tænke.
Planene er at jeg flytter hjem til min Personal minder, pi ratclif(også kendt som min gode ven david, nå vi ikke laver RENEKIM)
Han bo midt imellem roskilde og holbæk, i nærheden af orø.
Han har et K_Æ_M_P_E hus her. Hvor jeg kan få mit EGET sted og studie.
OK OK OK. det er sq til at leve med :D
jeg vil bo der i to måneder og spare penge sammen til et indskud på en Lejlighed i århus.
Nemlig. JEG flytter sq til århus.
Grunden er to ting.
Min kærste
en fedt musikmiljø(i mine øjne)
JA. Jeg har sq fået mig en kærste.
hun hedder marie og er mere normal end gennemsnittet.
men hun er kort sagt "knækket" på den fede måde.
Det startede med at "hun er da meget sød. gad vide om hun vil kysse lidt??"
en nat vi have ligget og kysset heftigt. begyndte vi at snakke
snip-snap-snude klokken var 8 om morgenene.
HovSa Rene Hvad skete der lige der ??
Tøsen er MED på dit plan !!!!
Fantastiks må jeg heller sige, at hun rent faktisk kan følge mig, DET ER FOR VILDT !!!

På musikfronten.
Jeg har sq lavet noget helt nyt i min afdeling.
et vokal track.
mig----- Synge... Nahhhh
men alligevel.
af en eller anden mystisk årsag fungerer nummeret.
jeg synger ikke, jeg resiterer.
og DET VIRKER SQ.
http://soundcloud.com/renekim/10-000-volt-renekim
Min søster synes det er rigtigt fedt. og i sig selv er det sq et kvalitets stempel.
ens søster anerkendelse er sq det fedeste. Så mangler jeg bare min mors...... (*griner*)

Ryger stadig for mange smøger. men det stopper en dag

Her i foråret har jeg været på højskoletur til amstadam. OK OK OK f*ck alt. Det er min by.
Ikke fordi jeg nyder hash eller noget, Den har bare den fede vibe den by.

Nå. Hey , det er snart sommer

nyd det

/rene kim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Det er godt at komme videre når tiden er inde. Tillykke med beslutningen, og tillykke med kæresten. Jeg er glad for den rolle jeg selv har fået lov at spille i din "voksenopdragelse".
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Fornøjelsen har HELT været på min side Mr. Mondrup.

/Renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Lørdag aften.
Sidder og nyder et Djsæt af en eller anden fyr. Minimalt, smadrende,energifyldt... LIGE mig, Rigtig Techno efter min device.
og der kommer det ind..
Min Device.
Nu, inden jeg forsætter. Det er OVERHOVEDET IKKE et spørgsmål om liv eller død.. SLET IKKE. jeg er såmænd bare eftertænksom.
Hvad nu ?? Gider jeg mere. Jeg synes sq det er lidt irreterende.. måske er det bare mig.. Usikkerhed...
JEG har jo mildest talt INGEN problemer.. jeg har tag over hovedet, mad på bordet,en UTROLIGT masse fede mennesker der støtter mig.... og alligevel.....
hmmm, jeg ved det ikke,, jeg ANER ikke hvilken retning jeg skal tage... jeg er lige blevet "fundet for let" til årets nakkefestival. ikke noget gig der. ÆV
jeg savner den gang det var nemt at lave musik, dengang man ikke tænkte men bare spyttede traks ud. Var skrotsidelænges LIGEGLAD med hvordan folk tog imod ens ting.
jeg tror sq jeg er blevet for gammel for hurtigt *(Griner)*
Det gode (rigtig gode) er at jeg stadig kan sidde her klokken kvalme en lørdag nat og blive helt høj af et Djmix med TECHNO.... Ahhhhhhh Sidder og stamper rytmen med foden med verdens bredeste smil på.
DET er sq det vigtigste. GLÆDEN !!!


Den skal jeg bare have fundet igen


/ReneKim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

renekim skrev:jeg savner den gang det var nemt at lave musik, dengang man ikke tænkte men bare spyttede traks ud. Var skrotsidelænges LIGEGLAD med hvordan folk tog imod ens ting.
jeg tror sq jeg er blevet for gammel for hurtigt *(Griner)*
Kender det godt selv, men hvad med bare at sidde og jamme og være kreativ istedet? :)
Jeg synes oftest det er for lidt leg der ødelægger det for mit vedkommende. Bare lege rundt med en synth indtil du kan den ud og ind, så flyver tiden bare afsted. :)

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

ja, så er han her igen. ham melankolikeren.

Åhhhhh.. mindfuck.. men heldigvis ikke andet.

i bund og grund.. har jeg det sq godt. Rigtigt godt, sq.

Så er det snart tid til at flytte. det bliver sq spændene. noget helt nyt. så bliver jeg NØD til selv at tage et størrer ansvar for mit liv.

FUCCCCCCCCCCCK, jeg er bange ... jeg vil ikke *griner højt*

jeg har en plan, jeg vil frem ,, langt frem, og det kommer til at ske, det ved jeg , jeg skal bare hold tungen lige i munden .

såhhhhhhhhh

Godnat og sov godt. smil til din nabo og giv din bedrer halvdel et kys fra mig og livet i særdeleshed !!!

/renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Nåhhhh ja. DET her jeg helt glemt.

Jeg har fået mig en ny guitar !!

















NOOOOOOOOT !!!!!!!
men en ny controller er det da.
En akai APC40 og Mind u. DEN ER SYG !!!
f*ck, jeg har rodet med den og fået sat nogle trax op... det virker MAX !!!
den er som bygget til mig.. jeg er glad

/rene
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Sidst aften på Engelsholm slot.

Ahhhh. Kærsten er lige taget afsted. Hun har været her siden tirsdag aften for at ønske mig tillykke onsdag morgen. Det vilde. Det plejer ellers at være mig der dukker op og overrasker folk , sq rart at jeg rent faktisk har fået mig en kærste der kan sparke mig i løggene, på en rigtig god måde.

Fremtiden..


Ja. Renekim, Renekim og atter ReneKim.
Der skal arbejdes en del med det, for ikke at sige meget. Det har jeg slet slet slet ikke tid til når jeg bor her. her skal jeg sq være en del af højskolen(POSITIVT MENT!!!). Derfor må jeg viderer.
Nu skal jeg holde styr på mig selv. brrrrrrrrrr. Det virker rimeligt uhyggeligt, men hvad, JEG KLARE DET !!!

Det her har ihvertfald været det vilde, ingen tvivl om det. mange mange mange mange mange (x 1000) tak til alle de spændene mennesker der har været her både som lære, elever og gæster.

SÅhhhh. Jeg går desværrer glip af Hr.mondrup der kommer tilbage, det er en skam uden lige.. Drik en kølig for mig David. !!!!

nåhhhh. Viderer

/Renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Der er stille. Lyset er slukket, det er koldt, det er mørkt.
Det eneste lys komme fra et lille lys, vi må jo ikke have elektrisk lys.
det forstyrrer jo elnettet,
vi må ingen ting , desværrer.
tanken er ikke længerer fri
Alle er bange for alle.
alle kontrollerer alle.
jeg husker den gang det gik galt, den gang det gik FULD STÆNDIG HAYWIERE.
Det startede med et terroe angrab i norge.
Det gav Pia K og alle hendes kumpaner mulighed for at finde på ENDNU FLERER love og tiltag.
Kort sagt .: Demokratiet er AFLYST !!!



/story OFF !!!

Sig mig engang ,,, HVAD FANDEN SKER DER ?!?!?!?!

Findes der et enkelt individ der kan forklarer mig HVAD FANDEN der røre sig oppe i hovedet på Ham der har gjort det der ???

f*ck f*ck f*ck HAM !!!!!! (Sorry holger. men jeg altså rimelig HARM)

Det er der jeg er , skide bange for at vores samfund bliver ENDNU MERER 1984-agtigt.


LAD DET IKKE SKE !!!



/ReneKim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

En lille video til 10.000 volt.

Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Tiden går.. And so so I !!!!

f*ck, det her er det vildeste. Jeg har totalt flipside døgnrytme, min personal minder, Pi siger, hey der er først kontortid efter klokken 12. så hvorfor stå op klokken 8 ?

Kort sagt jeg har det superfedt, og rigtig meget tid til at nørde.

DET KAN HØRES !!!

Tag en lytter til den seneste Bøvs fra mig.
http://soundcloud.com/renekim/landscape ... hed-foragt
Ris/ros/sparkirøven modtages med kyshånd.

Her er god plads. Så god plads at jeg har indrettet et ONETAKEstudie. det er det vildeste.
En gut, der er ven med pi, han hedder jannic. havde en m-audio projectmix, den er blevet sat op, jeg har haft besøg af en protools guru. så nu skal der produceres musik.
sårn, analog musik, i VEd EN HELT ANDEN VERDEN !!!

Traks kommer senere.
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Igen er der gået en rum tid.
Her er det seneste videoklip fra mig.
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Sådan !!!

Første band i studiet !!! WTF.. det er sq mig der sidder i stolen og drejer på knapper--- FEDT FEDT FEDT

det gik ... ok.. det kunne have gået bedrer, for f*ck jeg mangler noget erfaring, kik i Ydelses søges, der tilbyder jeg mig it et studie. FØLservice kalder jeg det.

DA bandet havde nået et langt stykke,, så syntes de de ville have en lille pind. det er OK med mig, jeg ryger det ikke, men hvis de havde lyst,, go on.
De fyrede op og den sædvanlige hørm af god fed bredte sig. Normalt sker der ingen ting med mig, jeg kan klare det meste.. bare ikke lige der.
jeg blev så basket i hovedet, jeg kunne INGENTING, sad bare og bannede det langt væk. Bandet var kvæstet af grin.

Så. ingen fed i mit studie fremover-

Heavy metal og Hash

/ReneKim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »



Så gik der tid med det, vi FIK NOGET AT BRUGE TIDEN TIL !!!!! SYNGE SYNGE SYNGE
Åhhh ja, tiden, min bedste ven.

Min virkelighed er blevet vendt på hovedet endnu engang.Dog denne gang til noget meget meget bedrer.
Jeg befinder mig nu i min EGEN lejlighed i Tårnby. Det er det rene Klondyke det her , men det passer mig FINT
Folk er flink,høflige og rar over for mig, så f*ck resten.

Desuden er jeg begyndt at lave TV, Sårn seriøst-agtigt. det kan ses her, se klippet her på siden
Jeg sagde til chefen for Tvmarineret at jeg simpelthen ikke magtede at lave Tv. Det tog sq for meget af min tid.
No problem Rene, svarede han, Du få en hidsig mac, og et fedt Cam, for det du laver er sq fedt, der skal nok komme et eller andet fra dig af.
Jeg måbede, Et godt menneske.. fedt fedt fedt.


Rent fysisk,,,,, f*ck det er noget lort, mit syn skrider,,, og min gang er ,, Sagt pænt,, DÅRLIG. Ligner en der er påmonteret en 12 hestes brandert...og jeg er pinlig ædrug,, har været det i 8 år snart,, så det er lidt (eller meget) noget lort.


Men i bund og grund.

f*ck hvor er det fedt !!!

/renekim - kys livet !!!
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det er så opløftende at læse indlæg fra dig, du formår at sætte det dårlige til side og nyde det du gør og kan. God held med det hele herfra. :)

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »


Nyeste skud på stammen !!!
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Mere fra Ustyrligheden selv. GOD PÅSKE

Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Ahhh, Det passer ikke,, de ben skal virke.... KOM NU !!!!

men nej, balancen er røget og jeg er røget hjem til moaaaaar i hundested.

så jeg restituerer mig stille og rolig, det er nu hyggeligt på landet.

også MIDT I DET HELE !!!

jeg er rent faktisk med til at starte en højskole !!!!!!!!!

den kommer til at ligge i jyderup på sjælland. DET bliver spændene. Jeg kommer forhåbentligt til at skulle stå for markedsføringen af stedet ,, jeg har et par ideer man lad os nu se... kan også være jeg ender med at være lokumsrenser der,, men man ved det ikke.

https://www.facebook.com/groups/175841279187982/

Jeg har joinet det 21énde århundrede.. jeg har snakket min gode ven peter fra leasy så nu har jeg en playstation 3. f*ck det er en vild maskine.

Såååhh

som altid.

Der findes kun en vej og det er F-R-E-M !!!

/renekim - jamen, jeg magter det ikke..særligt meget
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Nyt svar