SIDwave bloggen

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Re: SIDwave bloggen

Indlæg af Holger »

Glæder mig til at prøve det her spil ;)
Vedhæftede filer
3EF924A7-1136-4518-8BF3-30718405365A.png
3EF924A7-1136-4518-8BF3-30718405365A.png (1.02 MiB) Vist 174 gange

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

Jeg er her stadig :)
Det er jo dejligt at vores spil blev færdigt.

Mit lydstudie kollapsede i August 2020, grundet jeg blev hacket på alt, undtagen facebook.
Jeg måtte gå til Win 10, og nu skal alle VST installres igen..

Jeg holdt en pause, og deri har jeg lavet en masse C64 musik som er kommet ud.

Nu har jeg købt SSD til at er erstatte alle 4 TB jeg gider arbejde med, og jeg har købt nogle nye plugins.
Jeg har involveret mig med 2 rappere og en producer, som skal have noget hjælp til deres Trap musik.

Derudover har jeg mit nye Synthwave projekt.
Alle nye VST er indkøbt, og inden jeg kan komme igang, skal jeg installe 60+ VST på de nye SSD, samt skifte køler og bios batteri :)

Nu er det snart min fødselsdag, og så udgiver jeg en EP med det "pc" musik som jeg lavede på foranledning af Crazy Wednesday, som er noget min ven Knud Rasch fandt på. Knud opsatte musikalske regler for at komponere et nummer, og så prøve vi at gøre hvad Knud sagde.. :)

Jeg er snart tilbage med udgivelser, og jeg skal igang med at lave musik til en norsk tegnefilm serie
Til denne opgave har jeg købt BBC orchestra fra Spitfire

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Godt at høre, Jan.

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

computeren overlevede en revamp.
ny køler, nyt batteri, 4 ssd diske. rensning! nu lyder alt anderledes med ny audio driver, og det er kun på min computer.
så nu mixer jeg på en anden måde.

det lyder som om at sustain or release er forkert. hvis der er en 4 notes efter hinanden, så drukner tone 3.
virkeligt irriterende. problemet er kun på mellemtoner med tendens til bund, som jeg kalder for "røde" toner.

jeg skal have udgivet den EP som har hobet sig op i 2020... men jeg har kun installet 50% af mine ting, og ved ikke hvad der virker.
desuden er jeg skrækslagen for hvad jeg skal gøre med 1,5 timers musik som bare har hobet sig op...

og overvejer: sidwave, the rubbish bin collection :)

Nyt svar