LØST: Hjørnedæmpebats, gratis eller til få penge søges
-
- Medlem
- Sted: Copenhagen
LØST: Hjørnedæmpebats, gratis eller til få penge søges
Min onkel i Holstebro har en skarp deadline for en aflevering til et projekt i Nashville, desværre dårlig økonomi lige nu, da hans hund har været meget syg her i vinters. Han har udsat og udsat deadline men den går ikke længere.
Sagen er den, at det er umuligt for ham at mixe færdig uden hjørnebats og det er først nu, at det er gået op for ham, hvor vigtigt det er.
Udseendet er ligegyldigt, da min onkel heller ikke er for køn. Hans kone er meget rummelig og på godt og ondt ramt af blind kærlighed til manden. Jeg har hørt hans musik og han står efter min mening for det største gennembrud siden Aqua, dog inden for Country og Western.
Han har været rundt til forskellige genbrugsstationer, der var et par helt perfekte, dog virkelig hæslige, men de nægtede at udlevere dem, noget med deres politik i kommunen.
Nogen der kan hjælpe?!!!
Sagen er den, at det er umuligt for ham at mixe færdig uden hjørnebats og det er først nu, at det er gået op for ham, hvor vigtigt det er.
Udseendet er ligegyldigt, da min onkel heller ikke er for køn. Hans kone er meget rummelig og på godt og ondt ramt af blind kærlighed til manden. Jeg har hørt hans musik og han står efter min mening for det største gennembrud siden Aqua, dog inden for Country og Western.
Han har været rundt til forskellige genbrugsstationer, der var et par helt perfekte, dog virkelig hæslige, men de nægtede at udlevere dem, noget med deres politik i kommunen.
Nogen der kan hjælpe?!!!
Senest rettet af Morten Bjørn tors 11. jul 2024 14:31, rettet i alt 1 gang.
-
- Medlem
Foreslog det lige, men hans kone har været ovre hos sin søster i et par uger nu, var jeg ikke lige klar over.
Lyder ellers perfekt, hvis søsteren osse var med, de er nogenlunde ens i højde og drøjde.
Lyder ellers perfekt, hvis søsteren osse var med, de er nogenlunde ens i højde og drøjde.
-
- Forum Donator
- Sted: Lyngby RADIO
Fed tråd - jeg følger med..
PS: Hvis fruentimmerne ligger ned - kan man så tale om lineær dæmpning?
PS: Hvis fruentimmerne ligger ned - kan man så tale om lineær dæmpning?
Senest rettet af Michael Østerz tors 11. jul 2024 16:50, rettet i alt 1 gang.
Maximum bass - on ALL frequencies!
-
- Medlem
Det er desværre en sejlivet myte!
De skal begge stå op og placere sig sådan rimeligt ens, iført løstsiddende tøj der kan bestå puste-testen (se diverse byggetråde om valg af stof).
Man kan eksperimentere med stråhatte, hvis man har noget bøvl med den øvre mellemtone.
De skal begge stå op og placere sig sådan rimeligt ens, iført løstsiddende tøj der kan bestå puste-testen (se diverse byggetråde om valg af stof).
Man kan eksperimentere med stråhatte, hvis man har noget bøvl med den øvre mellemtone.
-
- Medlem
Han fandt ud af at man selv kan lukke sig ind på genbrugspladsen og fik fingrene i hjørnebatts.
Konen er stadig hos sin søster og han har fået karantæne fra genbrugspladsen, men nu kan han mixe færdig.
Tak for jeres inputs.
Konen er stadig hos sin søster og han har fået karantæne fra genbrugspladsen, men nu kan han mixe færdig.
Tak for jeres inputs.
-
- Forum Donator
- Sted: Lyngby RADIO
Feminine dæmpnings forslag med happy end - whats not to like?
Hurra!

Hurra!
Maximum bass - on ALL frequencies!
LOL, en af de bedre tråd på LM
- Rosenfeldt
- Forum Donator
- Sted: Hørsholm
… DER fik jeg lige eftermiddags-latte’n galt i halsen!! LMAO!!