Quincy Jones' autograf

Ting der foræres væk.
Nyt svar
Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Quincy Jones' autograf

Indlæg af david mondrup »

- no kidding ..

Forhistorie: Jeg deltog i en konkurrence om et par høretelefoner, mest fordi man altid kan bruge ekstra hørebøffer. Men konkurrencens store slagnummer var at de kom i en æske med Quincy Jones' autograf. Ikke bare som at den er blevet trykt som en del af grafikken på æsken, men som at han rent faktisk har haft æsken i hånden og kradset autografen på den med en sprittuds.

Lo and behold - jeg vandt! Så nu har jeg den her æske med en producerlegende autograf på, som ligger og fylder. Han har ikke betydet så meget for mig, så nu ryger den snart ud. Med mindre, naturligvis, at en af jer råber "Helligbrøde!" og gider komme forbi og hente den eller betale mig for at smide den på posthuset. I får 3 dage fra nu til at reagere.

Det er kun æsken der foræres væk - høretelefonerne fejler ingenting, og bliver her hos mig.
qj.jpg
qj.jpg (123.05 KiB) Vist 1605 gange
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Det er sgu' drenget, men den nupper jeg! Min far går amok :) Kigger forbi Engesholm en dag det passer....
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Jeg er først på Engelsholm igen på torsdag, så hvis nogen kigger forbi efter den inden da, så ryger den ... men ellers tager jeg den bare med. Du får besked, enten her i tråden hvis nogen tager den eller også på pm.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Så røg æsken til Nicolai. Må den bringe dig glæde på de lange vinteraftener :) .
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Nyt svar