Inspilning af børnekor d. 20/3-20

Har du brug for en tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller anden ydelse så skriv her.
Nyt svar
jhalskov-grandpa
Medlem
Sted: København

Inspilning af børnekor d. 20/3-20

Indlæg af jhalskov-grandpa »

Mit navn er Jørgen Halskov. Jeg er singer-songwriter, morfar og engageret i kampen mod klima-forandringerne!

Jeg søger en tekniker, der kan komme (til Børnekultur-huset på Amager) med kor-mikrofoner og udstyr og optage et børnekor. Børnekoret indgår i en sang som ligger i en foreløbig udgave på YouTube:

Optagelsen er planlagt til fredag d. 20/3 kl. 15-17.

Budget? Kom med et bud!

mvh Jørgen Halskov

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg vil tage hensyn og undlade at tage flyveren til Kbh, så opgaven skal nok løses af en anden. Men spørgsmål som den der skal løse opgaven vil kende svar på kunne være:

Hvilke type akustisk lokale skal det optages i?
Hvor mange børn er der tale om?
Synger de det samme, eller er der flerstemmige sektioner som skal kunne mixes individuelt?
Kan de deres ting inden man kommer, eller skal man sætte hele dagen af til at de igen kan øve?
Hvordan kan børnene hører hvor i sangen man er? (20 børn = 20 hovedtelefoner og hovedtelefonforstærkere)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 11 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Hej Jørgen.

Jeg har mobilt studie, bor på Amager 5 minutter derfra og kan påtage mig opgaven.

Du kan ringe til mig på 22361861. Læg en besked, hvis jeg ikke får taget den, så ringer jeg tilbage snarest.

Dbh Morten.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Nyt svar