Anbefal et studie

Har du brug for en tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller anden ydelse så skriv her.
Nyt svar
Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Sted: Farum

Anbefal et studie

Indlæg af mikkels »

Halløj!

Jeg skal i studiet med et band, der består af to percussionister, sang/klaver, kontrabas og sax. Stilen er jazz/soul/World. Vi skal bruge et studie, hvor vi kan indspille samtidig. Måske i separate bokse, hvor man har god øjenkontakt. Vi har kig på The Village og Soundscape og måske Heyman.

Har I nogle gode bud på et godt studie med en god tekniker, der kender sine mikrofontyper og -placeringer til akustisk musik? Det skal helst være i hovedstadsområdet.

Jonas G
Medlem
Sted: København

Indlæg af Jonas G »

Umiddelbart er The Village et godt bud, hvis I vil skille tingene ad. Ellers er der også STC, Grapehouse, Tornado, Sauna. Det kommer jo an på budgettet og på hvordan pianoet skal være. Jeg har indspilet jazz alle stederne. Send en pm hvis du vil ha lidt sparring ift at vælge studie.

Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

Tak for gode bud. Er der andre, der har forslag? Det ville være rart med et studie, der var lidt billigere end de 6000 om dagen, Village og Millfactory tager.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Medley er vist kun 5000 om dagen. Jeg ved ikke, hvad vibefactory.dk koster, men Jakob (ejeren) er cool.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Kan se at Mallebrok har været i Soundscape studio, så Mondrup herinde har måske lidt erfaring der.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 11 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar