Polterabend-studie i København til August

Har du brug for en tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller anden ydelse så skriv her.
Nyt svar
Medlemsavatar
cygge
Medlem
Sted: Horsens

Polterabend-studie i København til August

Indlæg af cygge »

Jeg skal til en polterabend i København senere på året, og er blevet pålagt at stå for noget lydindspilning. Problemet er at jeg bor i Horsens, og derfor ville skulle slæbe mikrofoner, stativer, lydkort, kabler og laptop med til hovedstaden, og det bliver sgu' lidt af et slæberi, og pludselig er der alligevel et XLR-kabel der ikke virker, eller man har glemt et popfilter i bilen, som nu holder to kilometer væk, og så videre og så videre. Kunne jeg undgå alt dét ville det måske være rart.

Så jeg vil høre om der er nogen herinde der har eller kender et lydstudie i Storkøbenhavn, der ville kunne akkommodere en flok på 10-12 selskabeligt overrislede herrer i alderen 34-50 en lørdag eftermiddag, en time eller to? Jeg forventer ikke, at der står Neumann på kapslerne eller at hovedtelefonerne spiller i stereo hele tiden, men blot at der kan trackes en eller to solomikrofoner, samt et kor i stereo. Alt sammen til et backingtrack, som jeg naturligvis tager med. Det behøver ikke engang blive mixet, så længe jeg kan få de rå spor med på en USB-nøgle, men et hurtigt bounce til en CD ville være fantastisk til brug senere på aftenen.

Og ja, jeg ved godt at en polterabend ikke er et særligt attraktivt klientel, men der er tale om veluddannede, ansvarlige mennesker, som jeg ikke forventer tropper op med kompressorhorn og stripperhæle (det kommer først senere) – men som jeg faktisk gerne lod komme ind i mit eget hus for at optage under disse omstændigheder og på dette tidspunkt af dagen. Det vil være en selvfølge at folk opfører sig pænt, eller venter udenfor.

Så... er der noget eller nogen? Giv lyd!
Arm'n, prøliåhør her iggå!

Default avatar
Michael Østerz
Medlem

Indlæg af Michael Østerz »

Kom glad ud til os.

Tag gerne stripperne med, de er selvfølgelig også velkomne.

Cubase, Logic og Protools + mastererings suite og alt hvad du ellers har brug for.
I fine retro stilfulde lokaler.

Der er grønne arealer, badesø, borde bænke sæt og masser af P-pladser og ikke langt fra 2 centrale S-togslinjer.

Send PM - vi er friske på den værste.

kh Østerz
Clubbing med ordentligt budget ? - Så er det her !

Nyt svar